Zwanger???

A

Anoniem

Guest
Ik ben sinds een maand gestopt met de pil. Aanstaande donderdag moet ik eigenlijk ongi worden, maar nu heb ik al een week lang pijn in me onderbuik. Net zo'n gevoel als dat je ongesteld moet worden. Of als je te lang je plas hebt opgehouden.
Ik ben de laatste paar dagen ook ontzettend moe en duizelig en  de laatste 2 dagen ook  een beetje misselijk.  Ik heb op heb forum veel gelezen dat de meeste vrouwen vaak moeten plassen en gevoelige borsten hebben. Nu is het bij mij zo dat ik altijd al veel plas en door een borstverkleining niet echt meer kan voelen of mijn borsten pijnlijker zijn. ( mijn tepels zijn dit wel! )
Zou het zo kunnen zijn dat ik nu al zwanger ben??? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Liefs

hoi,
ja het zou makkelijk kunnen,zelf was ik na het stoppen van de pil ook gelijk zwanger van de eerste maar ik heb er ondertussen 3 en ben aan het proberen voor nr 4 en je lichaam kan je ook verschrikkelijk voor de gek houden hoor.dus ik zou zeggen denk positief maar hou ook in de gaten dat het niets kan zijn .wachten duurt lang he.
succes ermee

hoi hoi

alles kan! alleen kan je lichaam je ind erg in de maling nemen. ik zit nu in ronde 2 en in ronde 1 had ik 2 weken voor me ongi mega last van me borsten ook net als jou dat gevoel in me buik, veel plassen moe moe moe en nog eens moe. en daarbij af en toe last van duizeligheid. maar helaas toch werd ik ongi het kan dus ook met het ontpillen te maken hebben die klachten. ik hoop natuurlijk voor jou dat je gewoon zwanger bent. succes met afwachten

liefs linda

Hoi Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Wachten duurt inderdaad lang. Gelukkig is het bijna donderdag .
De pijn in mijn buik wordt inmiddels wel wat minder, dus ik ben benieuwd.
Ik probeer positief en helder te denken, maar dat ik errug moeilijk!!
Maar als ik toch ongi wordt dan klussen we gewoon weer lekker door, is ook niet verkeerd . We zijn trouwens net begonnen en hebben alle tijd.

Liefs

Terug
Bovenaan