Zwanger?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi dames,</p><p>Vraagje.. vandaag en gisteren heb ik 2 zwangerschapstesten gedaan van de Action. Ik denk dat beide testen positief zijn. Ik probeer nog een foto te uploaden maar lukt me tot nu toe nog niet.</p><p>Het gekke is dat de testen pas na ongeveer 10 minuten een streepje lieten zien. Op de bijsluiter staat dat je het resultaat na 5 min niet meer mag interpreteren. Ik wil heel graag en gat in de lucht springen maar blijf een beetje onzeker... Wat denken jullie?</p>

Na die tijd zijn ze niet meer geldig en wordt het mogelijk een indroogstreepje. Ik zou de 2 voor 5 van de Kruidvat eens proberen 

Bedankt voor je reactie MamaJanssen.
Denk inderdaad dat ik dat morgen ga doen. Heb van de action echter de early test gebruikt. Ben bang dat ik morgen een negatief resultaat krijg van KV testen omdat deze minder gevoelig zijn waardoor ik alleen maar meer ga twijfelen ? maarja dan maar een tijdje wachten en opnieuw testen. Geduld is een schone zaak

Kruidvat is geen early test maar wel heel gevoelig dus ik zou het zeker proberen. Wanneer is je NOD?

Ik had een dag voor nod een positieve test met die 2voor5 van Kruidvat. Het was wel een lichte streep, maar een streep is een streep. Dus gewoon morgenochtend gaan testen. Succes!

Ikzelf heb goede ervaringen met de action testen. Maar zoals bij elke test moet je niet meer na het verstrijken van de afleestijd kijken, dan kan het inderdaad een indroogstreepje zijn. Ik zou het overmorgen nog een keer proberen.
Succes, ik duim voor je ?

Terug
Bovenaan