zwanger??!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden, ben even een tijdje niet op de site geweest, even al mijn gedachten afgezet van proberen zwanger te worden, maar nu... , heb een cyclus van 26 dagen gemiddeld na dat ik in april ben gestopt met de pil. en mijn NOD was dan afgelopen maandag, heb dinsdag getest negatief (wel beetje raar een duidelijke -- maar toch een beetje wazige puntjes voor een +) ben nu nog steeds niet ongi, vorige week paar ochtenden misselijk als ik mijn eerste hap eten nam, zondag ochtend overgegeven mar werd daarna koortzig n in diaree, heb 3 dagen vreselijke hoofdpijn gehad is nu wel beter. heb sinds vanochtend het gevoel dat ik blaasontsteking heb, plas veel en weinig is erg geel en heel branderig gevoel.
zit te twijfelen of ik morgenochtend weer zal testen of nog even moet wachten??

wie kent dit??? help...

liefs maris

hoi mariska

vervelend he? onzekerheid.
ik zou toch nog een paar dagen wachten met testen, mits het om het geld gat waarom je niet test.
waarschijnlijk was je vorige week misselijk omdat je ziekjes was, ligt eraan hoeveel dagen na je ei dat was want eigenlijk kun je pas kwaaltjes krijgen na de innesteling (hormonen) en die is 4 tot 8 dagen na je ei.

als je goedkope testen van bijv sensitest hebt zou ik gewoon lekker testen en jezelf wat meer zekerhied gunnen.

groetjes esther

hoi esther dankje voor je reactie, zie het vanacht en morgen nog even aan een dan bekijk ik morgen vroeg nog even en misschien nog wel 1 keer test dan weer negatief dan wacht ik wel tot zondag ofzo en anders als blaasontstking niet weg gaat maar   naar de huisarts.
je hoort het wel als het zover is.

groetjes maris

Ha Maris, hoe is het nu met je? Al getest?
Ik had dat vorige maand ook, allerlei symptomen, bleek ik gewoon grieperig te zijn en blaasontsteking te hebben! Zo balen!
Succes
Olivia

Terug
Bovenaan