zwanger?!??

A

Anoniem

Guest
ik word hier zo gek van. maar ik las al dat er meerdere zijn.
vorige week hebben ik en me zoontje de griep gehad en echt enkele dagen op apegapen gelegen. inmiddels weer op de been , wel nog wat verkouden en beetje hoesten.

vorige week heb ik voor de griep intrad ook al een paar keer gehad dat ik alleen s'ochtends misselijk was. en erg opgeblazen. maandag kwamen daar gevoelige borsten bij ik heb ff getest ( kon niet wachten NOD op 12-12) maar neg. en vandaag word het rap erger. de hele dag al wat misselijk een raar opgeblazen weeig menstruatie gevoel in me buik. ook veel slijm. en vanmiddag wat me nog nooit gebeurt is, toen de kat gespuugd had ( sorry voor de details) en ik wilde het opruimen. werd het me niet goed. . onder het winkelen vanmiddag ineens licht in me hoofd.

de laatste dagen ook erg kort lontje. en nog steeds wat misselijk.als ik bijvoorbeeld haralak ruik of frieten word het me helemaal raar.

Mijn man zei al, volgens mij ben je zwanger. in eerste instantie had ik zoiets van. hmmm nee dat kan niet, zo snel, dat zal wel niet zo zijn.... komt zeker van de griep....

maar toen we alles op een rijtje zette kwamen we tot de conclusie dat de kans toch wel groot is dat het raak is.

wat denken jullie??

pff zo duurt het wel heeel lang tot volgende week dinsdag

groetjes een ongeduldige deesje

alle wachtende, nagelbijtende,nerveuse dames onder ons heel veel succes met wachten
alle klussende dames , heel veel klus plezier

hoi hoi

je heb wel de symtonen van een zwangere ik zal voor je duimen en als je nog zo onzeker blijft bel je de ha ff die kan het zo zien inwendig dan ben je ook niet meer zo onzeker
wachten duurt lang maar maybe word je beloont ik hoop het voor jullie

succes en ik lees het gauw

groetjes

Terug
Bovenaan