Zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

IK heb vanmorgen voor de derde keer een test gedaan en deze gaf positief aan!!
De test is van matcare, iemand ervaring mee dat er positief   uit kwam maar toch niet zwanger bleek te zijn?

Ik ga vanmiddag nog maar een andere test halen hihi.
Kan het echt niet geloven en wil het uit bescherming ook nog niet echt geloven!!
Maar het zou wel heel snel zijn (ronde 2).

Ik wens alle meiden heeeeeeel veel succes met zwanger worden en vooral de meiden die al wat langer bezig zijn (niet lullig bedoeld voor de andee meiden, maa denk och dat die wel wat eer steun kunnen gebruiken als het niet snel wil lukken).

Groetjes Debby

He wijffie!!!
Gefeliciteerd!!!! Geniet er lekker van en natuurlijk bedankt voor de GLITTERSSSSSSSSS
xie maantje

hoi meissie

heel erg gefeliciteerd geniet er lekker van wij waren ook zwanger in de 2de ronde kan dus wel

dikke kus angela en tot snel op het oktober forum

ja zo te horen ben je hartstikke zwanger!
gefeliciteerd!!!! xxxx

hoi Ruudeb

Wouw gefeliciteerd joh!!!! Ga lekker genieten.
Je zegt dat dit de 3e test is, waneer heb je dannog meer getest?? Voor je nod of erna?? Met welke test, omdat ze negatief aangaven??

dikke kus Puckylief

Van harte gefeliciteerd!!! Geniet er saampjes lekker van!!!! Liefs Lientje

hoi meissie!!!

GEFELICITEERD!!

Een hele fijne zwangerschap gewenst!

liefs mamabinck.

Dank je wel allemaal,

Heb vanmiddag nog wel een extra test gehaald en doe die morgen vroeg nog voor mijn eigen gevoel.

Ik heb de eerste keer 2 dagen NA mijn NOD gedaan en de tweede test 5 dagen erna de tweede was heel erg vaag (net een voorgedrukt streepje wat je zag tegen het licht) maar deze derde is echt duidelijk..

Terug
Bovenaan