zwanger!??!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

aller eerst een hele goede morgen!

ik had gister morgen een test gedaan van de kruidvat. er verscheen na 1minuut een licht streepje. ik durfde nog niet een gat in de lucht te springen...
heb toen een berichtje geplaats op het zwanger forum om advies. ook meede mijn klachten. zoals vaker plassen, last van mijn borsten. krampjes in onderbuik. er kwamen alleen maar positieve reactie's. ik heb vanmorgen nog een test er tegen aan gegooid van de kruidvat. ik had er nog een liggen. het zelfde verhaal als gister, weer een licht streepje.
ze zeggen toch altijd een streepje is een streepje!! want als je geen hcg in je urine heb zitten dan kan hij toch ook geen streepje aan geven?

dus ik begin nu stiekum a te juigen.
ga voor de zekerheid woensdag weer testen. met een cb.
ik hou jullie op de hoogte.

ps: wie komt dit verhaal bekent voor?

xx dd

oooh ja

dit is onze 3e ronde eerste kindje.

en ik heb geen idee wat mijn cyclus is. mijn eerste ongi kwam na 33 dagen en de tweede pas na 54 dagen.

dus mocht het nu echt raak zijn. dan weet ik niet wanneer het gepiept is.
maar ik moet dan rekenen vanaf de eertse dag van mijn laatste menstruatie. en dat was op 12 januari 07.

maar hoelang zou ik da zwanger zijn. want als ik dit wil uitrekenen dan vragen ze je om de duur van je cyclus. maar ik heb geen idee!

wie weet dit?

xx dd

hoi hoi
nou meid volgens mij mag ik je feliciteren want inderdaad een streep is een streep hoe licht deze ook is.
dus gefeliciteerd en geniet ervan.
liefs sil

hoi sil,

bedankt!!!

ik probeer er al van te genieten. maar ben wat onzeker. had namelijk niet verwacht dat het bij ons zo snel ging lukken. vooral niet naar die lange cyclus!

maar ga voor de zekerheid woensdag nog een testje doen ik laat het wel weten!

xx dd

Hoi,

Dat klinkt aardig zwanger...dus van harte gefeliciteerd en geniet er saampjes lekker van!!!

Liefs Lientje

Ik denk inderdaad dat je zwanger bent, een lichte streep is een streep. Heb zelf geen ervaring met een kruidvattest ...... heb altijd CB test gebruikt. 2 dagen na NOD getest en  met beide zwangerschappen  een vette streep!!

Hoe lang je nu zwanger bent ....... dat is wat lastiger te zeggen als je een onregelmatige cyclus hebt. Is je cyclus langer dan 28 dagen, dan kan je niet uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Men gaat er van uit dat je ongeveer 2 weken voor je NOD je eisprong hebt. Op de dag van je NOD ben je dan 4 weken zwanger.
Met een termijnecho kunnen ze dat vrij precies meten, want de eerste 10-12 weken ontwikkelen alle vruchtjes zich redelijk in hetzelfde tempo.

Dit vertel ik je, omdat je anders bij een termijnecho te horen zou kunnen krijgen dat je minder ver zou zijn, dan je zelf denkt. En dat kan weer een hoop onzekerheid geven ........ gaat het wel goed met het vruchtje enz.

Groeten, mam van Laura (34w)

Terug
Bovenaan