Zwanger.....???? ......!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben totaal verbouwereerd. Ben vroeg van mn werk gegaan omdat ik me al een paar dagen erg rot voel (o.a. buikpijn, zie ander topic).
Heb zojuist een test gedaan en wat denk je?
Twee dikke strepen, direct, onmiddellijk!!!

Dus zwanger (gebruiksaanwijzing wel 6x gelezen).
En nu zit ik hier, huilend en trillend te typen. Geen idee wat ik nu moet.......

Ben echt uit het veld geslagen, maar moest toch even m'n verhaaltje kwijt.

Groetjes, Dee

GEFELICITEERD!!!

Maar dit is toch hardstikke mooi???
Je klinkt alsof je het echt niet had verwacht...
Bel je mannetje en ga het saampjes vieren!
Trouwens hoeveelste ronde was dit?? En heb je al kids?
Veel plezier en geniet hiervan!

XX
Kiki

Geweldig toch!!! Super leuk voor je!! Blijkbaar was je weer van een ramp senario uit gegaan en dacht je dat het menstruatie krampen waren... Ga je vent bellen en ga het heerlijke nieuws samen vieren!! Veel geluk...  liefs el  

Gewoon super blij zijn. Dat is het beste!

Niet bang zijn, en snel je mannetje bellen om het samen te delen.

Geniet ervan!

Liefs jojo

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik had het inderdaad niet verwacht. Zat pas in ronde 2 en lette niet op wanneer ik ovu had.

Mannetje was ook erg blij. Het is nog heel onwerkelijk. Vooral omdat er verder geen kwaaltjes zijn. Komend weekend test ik voor de zekerheid nog een keer en als ook daar de streep te zien is, dan bel ik even met de huisarts. Lijkt me de meest logische stap nu, toch?

Het wordt onze eerste, dus ik heb geen idee wat me te wachten staat of wat ik nu moet. Hihi.   Maar genieten gaan we zeker!

Liefs, Dee

heeeee deel gefeliciteerd met jullie zwangerschap

geniet er van 9 maanden zijn zo om

groetjes iris 32j 11de 2de

Hoi Dee,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er maar lekker van genieten meid.

Gr Fruit Girl

Dee,
Wat goed zeg!!! Gefeliciteerd en geniet er samen van!!!!!
xie maantje

Terug
Bovenaan