zwanger

A

Anoniem

Guest
hoi dames

Ik ben zwanger had mijn nod vandaag en kon niet wachten,dus getest en ja hoor zwanger.echt ongelooflijk dit is voor de derde keer dat het de eerste maand raak is.iedereen verder succes en zal heel veel********************************* sturen
greotjes wendy

KEI GAAF!!!!!!!!

Had je het gemerkt? Was je ziek?
Ben je heel druk en volgens de regeltjes aan het klussen gegaan?

Genier er van meid!!!
X Begin

Hoi Wendy,
SUPERGAAF VOOR JE ZEG DAT JE ZWANGER BENT!!!!!!!!!!!!!!!1

Hoop dat je af en toe nog wel laat horen hoe het met je gaat.
Gr liselotte

quote: wendolientje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2007 18:18:39'));

hoi dames

Ik ben zwanger had mijn nod vandaag en kon niet wachten,dus getest en ja hoor zwanger.echt ongelooflijk dit is voor de derde keer dat het de eerste maand raak is.iedereen verder succes en zal heel veel********************************* sturen
greotjes wendy

hoi allemaal

Ja tuurlijk blijf ik hier nog wel wat rond hangen hoor,en ja had wel wat kwaaltjes van wat ik zei he ik ben zwanger volgens mij,moe duizelig een keer overggeven bolle buik en schraal gezicht en last gehad van schimmel infectie helaas,heb ik vorige keren ook gehad,had het echt niet vewracht dat het weer zo snel zou gaan maar we wachten nog even af he,krijg als het goed is weer veel echos ivm mijn eerste zwangeschap(open ruggetje) dus blijft spannnend,kan het nog niet heelemaal bevatten hoor ga straks toch nog ,maar een extra test doen gewoon om het zeker te weten haha heel veel geluk allemaal he groetjes wendy

Hoi Wendy,

Ongelooflijk!! Geweldig zeg!!
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
Veel geluk en   gewenst met de kleine.

Liefs Linda.

Heey,

van harte gefeliciteerd !!
Jullie zijn dan waarschijnlijk heel vruchtbaar !
Mijn NOD is ook vandaag en bij ook nog niks te bekennen!
Geniet ervan!

Groetjes Tamara

heeeee meid gefeliciteerd geniet er van 9 maanden zijn zo om.

ik had bij onze dochter ook een schimmel infectie toen ik net aan geteld was.

bedankt voor de glitters en de leuke klets.

groetjes iris 32j 11de 2de nod 9 april

Terug
Bovenaan