ZWANGER!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Vanochtend getest en wat denk je: een heel vaag streepje, maar toch echt een streepje (cb-test gebruikt). We zijn zooooo blij!!!!!! Vind het wel beetje onwerkelijk, juist omdat ik nauwelijks klachten heb (misschien komt dat nog..). Geen rd's is voor mij het duidelijkste signaal.
Ik ga vandaag lekker een feestje vieren met m'n mannetje!!!!

Doei!

Een heeel Blije doos

Yes weer iemand!!!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Geniet er maar lekker van met je mannetje, het is jullie gegund!!
Hopen dat er snel meer meiden volgen!

Linda

Gefeliciteerd

Meer hoef ik vast niet te zeggen. Geniet ervan.

Liefs Iris

Gefeliciteerd!! Geniet er lekker van!

En helemaal nergens last van? Soms wordt ik daar juist een beetje wanhopig van als ik niets voel, denk dan gelijk zal wel niet...

Was je allang bezig?

X Begin

Hi,

Dit is de 2de ronde voor ons 1ste kindje! Vorige maand had ik wel allerlei kwaaltjes, maar toen was ik dus niet zwanger en werd ik mega-ongesteld!!! Deze maand nergens last van (heeeel af en toe 's avonds een vlaag van misselijkheid..), ik had dus nergens op gerekend, totdat m'n ongi wegbleef. Mijn cyclus is al meer dan een jaar regelmatig en dit keer was er zelfs geen druppeltje bloed, ook geen donkere afscheiding.
Ik ben ook al langer dan een jaar met de pil gestopt, wilde de tijd nemen om te ontpillen.

groetjes, Danielle

p.s. hoe gaat het met jullie? Kwaaltjes? Al getest?

Hee Danielle,

Van harte gefeliciflapsteerd! Hoe gaat het met je, wat voel je?

Hierboven mijn banner, ook vanmorgen getest en een licht tweede streepje!
Apart idee hoor, moet er nog even aan wennen! Ik ga toch voor de zekerheid nog even testen van de week, maar ik geloof het ook wel, een streep is een streep toch ook een lichte??
Dan ben ik gewoon echt zwanger, heb ook al een week hele zere borsten ( nog nooit gehad zo..) en ben moe en raar gevoel in mn buik..! Heb jij dat ook??

Gefeliciteerd!!
Liefs Anne!

dat dacht ik ook geen rd en positieve test en toch niet zwanger ik vertrouw niet 1 test meer

Terug
Bovenaan