ZWANGER???????

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
heb me ff een tijdje op de achtergrond gehouden, maar wel al jullie verhalen meegelezen.
Nu heb ik  weer eens  een dringende vraag;
ik had eigenlijk afgelopen zondag 29 april ongesteld moeten worden.....niks
ik een test gedaan.....ook niks?? woensdag morgen een test gedaan.....heeeeeel dun streepje. En vanmorgen test gedaan.......niks. AAAAAAHHH
Ik weet t niet meer...... ondertussen ben ik nog niet ongesteld.
Ikzelf denk dat ik maar pas zondagmorgen weer test, hier word ik ook niet goed van.
(als ik dan niet allang ongesteld ben, natuurlijk)
dus, reacties zijn zeeeeer welkom!!!!!!
xx een onzekere miep

Hoi

Mag ik vragen hoe lang je gestopt bent met je pil (of andere voorbehoedsmiddel), want als je net gestopt bent kan je cyclus verschillend zijn (van slag zijn).Heb  een regelmatige cyclus.  Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu niet meer weet. Al die test die je geen duidelijkheid geeft. Misschien heb je wel een late eisprong gehad dus dan kan het nog te vroeg zijn. Succes

Groet Sharine

Hoi Sharine,
Bedankt voor je reactie!
Ik ben in januari met de pil gestopt, meteen alle keren (3x) 28 dagen cyclus gehad.
En ik heb m'n eisprong gevoeld, die voel ik nl. altijd
de dag ervoor en een aantal dagen erna hebben we flink geklust ()
en nu weet ik 't dus niet meer???
xx

Hoi

Ja dat is wel vreemd. Misschien toch te vroeg getest, ik las namelijk dat je woensdag wel een vaag streepje had. Had je nu een ander merk test. Als ik jou was teste ik nog een keer in het weekend (als je dan nog niet ongi ben). Ik hoop voor je op toch nog een positieve test.

Groet Sharine

quote: martje1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2007 19:27:12'));

de dag ervoor en een aantal dagen erna hebben we flink geklust ()
en nu weet ik 't dus niet meer???
xx

Hoi Martje, Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!! Heb wel even een vraagje; bedoel je niet de dagen voor je ei? Een eitje blijft geloof ik 12 of 24 uur in 'leven' en spermacellen kunnen een aantal dagen overleven... dus dagen voor je ei en op de dag zelf ben je het vruchtbaarst.
Toch? Of heb ik het nu verkeerd?

Succes meid!

Liefs Anoek

Haal een digitale test van clear blue, die zegt gewoon zwanger of niet zwanger!

Terug
Bovenaan