Zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen.

Ik heb vannochtend getest, en nu blijk ik zwanger (durf het niet te geloven, maar de test gaf duidelijke test lijn aan.) Ik had vorige week dinsdag ongesteld moeten worden, maar aangezien ik net halverwege april gestopt ben kon ik niet geloven dat ik eventueel al zwanger zou zijn.

Als ik het zo bekijk zou ik nu op de 4 weken moeten zitten, weten jullie of je gelijk contact op moet nemen met de huisarts? (sorry voor de vraag, maar vind best beetje eng).

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd meis,!! en geniet er lekker van.
Ik zou wel contact opnemen, al bel je alleen om tezeggen dat je positief getest heb, en zwanger bent, dan hoor je wel van hem of haar of hij of zij het nodig vind dat je al komt.
Het is wel goed dat de ha het weet.
Stel ( we gaan er niet van uit en hopen het ook niet ) dat je ziek word ofzo iets en je moet naar het zh voor behandeling, dan weet de ha wel dat je zwanger bent, je tandarst wil het ook graag weten, niet uit nieuwschierigheid maar in het geval hij iets moet doen wat schadelijk zou kunnen zijn voor je kindje.
Hoop dat je er wat aan hebt.
LIefs en veel geluk.

Gefeliciteerd!!!!!
maar de testlijn was duidelijk, maar toch ook wel de andere streep neem ik aan..

Haha...ja er waren 2 lijnen zichtbaar. De testlijn was wel lichter maar goed zichtbaar.
Maar ik durf het niet echt te geloven omdat het dan gewoon in 1x is gelukt.

Gefeliciteerd!!

Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben en ik vind het ook nog steeds zo onwerkelijk en kon het gewoon haast niet geloven! Echt heel raar terwijl ik er vanaf eind oktober (toen ik met de pil stopte) er echt naar uit keek.

Groetjes Nicky

Nicky jij ook gefeliciteerd dan he

Maar bij ons gewoon in 1x kan me haast niet voorstellen, zou t graag tegen iemand willen zeggen. Misschien geef ik mijn moeder een schoonmoeder met moederdag wel een hint als kado! Heb jij t al aan iemand verteld?

GEFELICITEERD!!!
Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!!

Terug
Bovenaan