Zwanger????????????

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Wat een zenuwslopende dagen zijn dit zeg!! Heb a.s.  woensdag mn NOD, maar heb het gevoel dat ik zwanger ben!!! Heb weer hetzelfde gevoel als de vorige keer (toen mk gehad), opgezette pijnlijke borsten, opgezette buik. Echt enorm spannend...

Gisteren trok ik het niet meer en toen heb ik een zw.test gedaan, maar daar kwam niks uit, maar ja...... ook nog een beetje te vroeg he!!!

Nou we wachten het wel weer af!!

Liefs Marije

Hoi,

ik heb a.s. donderdag mijn nod en ook ik heb het idee zwanger te zijn, al kan ik niet vergelijken. Ik voel een soort van steen links onder in mijn baarmoeder, heb ongi krampjes sinds mijn ei en ben met vlagen duizelig. Ik durf echter nog geen test te doen, ik wacht donderdag af en dan ga ik er vrijdag eentje kopen...je weet maar nooit!

succes en hoop dat jij ( en ik)  zwanger bent!

Hallo dames,

Ik heb ook donderdag mijn nod.
Nu had ik gister en vanmorgen bij de ochtendurine een paar druppeltjes bloed maar het zet niet door.....
Weet dus ook niet wat dat is??
Wacht maar af.
Ben wel moe en heb gevoelige borsten.
Heel veel succes en we duimen.

Liefs Bianca

Hoi hoi,

Ik heb idd ook last van duizeligheid.......
Zou wel weer een test willen doen, maar heb toch maar besloten om tot woensdag te wachten. Ik hoop zo dat ik (en jullie natuurlijk) zwanger ben, ben er echt enorm mee bezig!!!

Spannend!

Liefs Marije

Helaas......................

Gisteren al een beetje bloed op t toiletpapiertje blijven zitten en nu wordt het al wat meer. Toch niet zwanger dus............ had er zo op gehoopt, vooral omdat ik zulke zere borsten heb.... vreemd. Nou ja volgende keer beter toch???

Liefs Marije

hai.

Balen zeg.
Dan heb je echt dat gevoel en dan is t gewoon niet raak.
Op naar de volgende ronde dan maar weer (helaas.)
Succes meid.
groetjes Inge

Terug
Bovenaan