zwanger!!

A

Anoniem

Guest
ik moet het toch echt gaan geloven....ik ben echt ZWANGER!!!!! o ben zo blij,maar ook zo bang dat het allemaal fout kan gaan mijn vriendin vreef er gister namelijk nog ff  in dat bijna alle eerste zwangerschappen eindigen op een miskraam,wordt je echt gerust van ook....  maar daar moet ik maar niet te veel bij stil staan!! en dat al binnen een maand...had dat echt nooit durven dromen!  

hier wat glitters voor iedereen***************************** en dat iedereen maar snel zwanger mag worden!! liefs  

Hoi mamaloe..Van harte gefeliciteerd!!
Geniet er lekker van
Ik moet vandaag ook (niet) ongesteld worden!!
Nog geen tekenen van ongesteldheid..
Voor ons is dit de eerste ronde
Liefs Miranda

Hey mamaloe,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben zelf ook zwanger van mijn 2e kindje.
Mijn eerste zwangerschap is geeindigt in een mooie gezonde dochter die inmiddels al 7 jaar is.
Ook ik vind het wel spannend en hoop dat de 1e 3 maand snel voorbij zijn!

Succes en geniet ervan!!!!!

Liefs,

Tamara.

hoi tamara, leuk dat je ook zwanger bent!! ja hoop ook echt dat de eerste 3 maanden snel voorbij gaan.....hoe ver ben je eigenlijk?? groetjes

hoi miranda,ik ga echt duimen voor je dat het raak is!! klinkt allemaal wel positief zoals ik het lees....!   je laat wel weten als je het weet he!!! groetjes

Hoi mamaloe zeker laat ik het je weten!!
wat voor klachten had jij allemaal als ik vragen mag?
Liefs Miranda

hoi miranda, om te beginnen had ik het 'gevoel' al sinds 1.5 week, wil niet zweverig doen ofzo maar ik kreeg ineens een heel warm gevoel van binnen zo van ik ben zwanger heel vreemd, had het ook al tegen mijn vriend verteld en die had zoiets van ga je eigen nou niet gek lopen maken en wacht gewoon af(het is dan ook pas de eerste ronde)....maar ik wist het gewoon zeker ik ben zwanger!! had toen nog niet echt klachten die zijn eigenlijk zo'n 4 dagen voor mijn nod begonnen(vandaar ook die vroege test) ik had een heel vreemd gevoel in mijn onderbuik een beetje 'trekkerig' en mijn borsten waren echt een heel stuk gevoeliger(ook mijn tepels) ook wat last van hoofdpijn en mijn onderrug...en sinds twee dagen ben ik 's nachts in een keer klaar wakker, heel vreemd en ook last van diarree(schijnt vaker voor te komen in het begin van de zwangerschap hab ik al gelezen...)

wat een waslijst he hahahahaha groetjes en succes

Okeej das een hele was lijst ja
ik heb ook wat klachten maar zal wel ontpillen zijn
-dikkere borsten
-bredere en grotere tepelhof
-meer bultjes op mijn tepels
-Moe
Ik weet niet zo goed wat ik ervan denken moet eigenlijk
liefs Miranda

He meid

Van harte proficiat met je zwangerschap ga er echt nu van genieten.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan