Zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben hier voor het eerst en zal me dus eerst even voorstellen. Mijn naam is Melanie en ik heb een zoontje van 2 jaar. We willen heel graag een tweede kindje maar hebben net 3 miskramen gehad. Daarna heb ik even afstand genomen maar vorige week dachten we: we gaan er weer voor! Afgelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden en had al last van pijnlijke borsten. Maandag ben ik  "ongesteld" geworden maar verlies alleen maar een beetje oud bloed. Heb ik nog nooit gehad! Ben altijd behoorlijk ongesteld. Ben de afgelopen dagen doodmoe maar test is negatief. Voel me dus wel zwanger. Is er iemand die dit ook heeft gehad? Weet niet waar ik nu aan toe ben..
Daarnaast heb ik net een andere baan. Het is wel hetzelfde bedrijf maar een ander standplaats. Ik behoud mijn vast contract en hetzelfde aantal uren. Stel je voor ik ben zwanger hoe ga ik dat ooit vertellen???
Dacht zelf dat het niet zo'n vaart zou lopen (lekker naief...) Dacht dat het wel een paar maanden zou duren.

Nou, heel verhaal maar ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Mel

Hallo Melanie,

Ja ik wil je niet bang maken hoor!!!!!
Maar ik heb 4 testen negatief gehad
voor ik positief testen en ik was ook  
al 12 weken zwanger.En  7 maand
later een kern gezonde dochter.En ik
was ook alleen maar moe.

Dus het kan wel.Heel veel suc6.
Groetjes Belinda

Hey Mel,

Ik heb geen ervaring met dat oude bloed en de negatieve test, maar heb wel wat ervaring met een nieuwe baan. Ik ben in februari bij een andere baan begonnen en in juni getrouwd. We gingen meteen voor een kindje, maar ik had mijn twijfels op dat niet al te snel is (ook na het trouwen, dat mensen het verwachten ofzo), maar nu, twee maanden later heb ik zoiets van als ik nu zou vertellen dat ik zwanger ben dan denkt niemand erbij na, ow... das al snel... Meestal vertel je het pas na drie maanden en dan lijkt het toch al snel een tijd dat je daar werkt. Ik zou zeggen als je zwanger bent, geniet er gewoon van en laat ze maar denken wat ze willen denken.

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht af, zit niks anders op. Wat het werk betreft: daar moet ik misschien niet zo over in zitten. Moet eerst maar es afwachten of ik daadwerkelijk zwanger ben of dat mn lichaam mij voor de gek houdt.

Je hebt toch een vaste aanstelling, dus over je werk zou ik me niet druk maken. Ze weten wat ze aan je hebben. Iemand anders weer goed inwerken duurt ongeveer weer net zolang als jou zwangerschapsverlof.

Toen ik zwanger bleek te zijn van Tijs had ik ook alleen wat oud bloedverlies. Ik wist zeker dat ik ongi zou worden en niet zwanger zou zijn. Alleen had ik wel een positieve test even later. Dus meid, succes met afwachten en maak je niet te druk! Is makkelijk gezegd, ik weet het. Ik kan soms ook grote problemen maken in mijn hoofd, die er helemaal niet zijn.

Groetjes,
mv Tijs

ha mel 1,

hoop voor je dat het raak is het kan zijn dat de test nega was omdat er dan misschien te weinig zw hormoon in je   urine zit hoop voor je dat je snel de uitslag weet zelf ben ik al een tijd bezig en moet ongeveer 5 sept ongi worden

veel succes  bezig bijtje

Hallo allemaal,

Klinkt allemaal erg herkenbaar hoor.  Ik had volgens mijn agenda afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. Maar tot op heden is er niets gebeurd. Wel wat bruine afscheiding/ oud bloed. Natuurlijk al wat testjes gedaan, maar steeds negatief. Arghhh! Heb wel wat verschijnselen zoals pijnlijke borsten, snel irri en opgezette buik. En vanavond ook  best moe. Hoop dus snel op duidelijkheid. Ga morgen dus maar weer een testje doen. Spannend hoor!  Weet iig van vorige zwangerschap ( miskraam) dat oud bloed geen reden is om je zorgen te maken. Verder ben ik erg benieuwd of er meer meiden zijn die negatief testen, terwijl lijf wel zwanger voelt??

Lfs
Kukie

PS Mel,

Ik heb een jaarcontract bij een nieuwe werkgever. Stel dat ik zwanger ben, dan zou dit precies spelen rond mijn evt. contractverlenging. Heb besloten dat ik mijn prive nu even belangrijker vind. Bovendien, kun je een zwangerschap natuurlijk nooit precies plannen.Mocht het zo zijn, dan zie ik wel hoe of wat. En anders..op zoek naar een neiwue baan tegen die tijd. De arbeidsmarkt is enorm gunstig op  dit moment ( werk bij een arbeidsbemiddelingsbureau, dus zit er midden in)  Kortom, ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Wettelijk ben je nl. best goed beschermd, mochten ze evt.moeilijk gaan doen.

Enne sterkte met afwachten maar!

Lfs
Kukie

Terug
Bovenaan