zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames

jullie hebben me hier nog nooit gezien, ben sinds vandaag nieuw.
Jullie zullen vast al veel van deze onderwerpen hebben gehad, maar wil toch graag even mijn verhaaltje kwijt en hoor wel wat jullie denken.
Wij zijn voor het eerst aan het proberen om zwanger te raken. Zelf gaan we er absoluut niet vanuit dat ik al zwanger zal zijn nu, vooral omdat het nog maar de eerste ronde is. Nu voel ik me de laatse dagen een beetje raar. Ben normaal ECHT NOOIT misselijk, maar de laatste dagen heb ik er last van, vooral s morgens en soms ook wel langer. Vanaf dinsdag jeuken mijn tepels en zijn ze erg gevoelig en zelfs ietwat pijnlijk. Ook heb ik het idee dat ik aders op mijn borsten zie die ik normaal nooit zag. Vandaag ben ik beetje sjaggo en heb nergens zin in.
NU kan ik vanaf as donderdag ongesteld worden, maar ik ga uit van volgende week zondag omdat ik meestal een cyclus heb   van 33 dagen (soms iets korter). Nu is mijn vraag:is het wel mogelijk dat ik zulke dingen al voel als ik al zwanger ZOU zijn?Is dat niet te snel en dus ongeveer onmogelijk??? Maar normaal gesproken heb ik hier nooit last van, ook niet als ik bijna ongesteld moet worden..

Groetjes

Hoi

Het kan inderdaad zijn dat je zwanger bent sommige meiden hebben al heel vroeg verschijnselen. Maar helaas kan het ook van het ontpillen (of andere voorbehoedsmiddelen die je hebt gebruikt)zijn de hormonen die rare dingen met je lichaam doet. In het begin van een naderende ong  kan de symptomen hetzelfde zijn als
van een eventuele zwangerschap. Wacht nog even af tot donderdag en test even als je nog niet ongi bent. Ga voor je duimen dat het wel direct raak mag zijn. Succes.

Liefs Sharine

ik ben nooit aan de pil geweest, dat ben ik vergeten te zeggen, dus het kan niet van het ontpillen zijn....

Hoi Gordijntje,

Het zou natuurlijk kunnen!
Maar je lichaam kan je soms echt goed voor de gek houden! Daarnaast let je onbewust meer op veranderingen in je lichaam omdat je bezig bent met zwangerworden. In de tijd dat wij bezig waren om zwanger te worden van ons zoontje Tijs voelde en merkte ik ook regelmatig vanalles wat anders was, wat zou kunnen duiden op een zwangerschap. Juist toen ik zwanger was had ik niets door. Ik wist zelfs zeker dat ik ongi ging worden.

Helaas kun je alleen afwachten.
succes en tuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent.

Groetjes,
mv Tijs

ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben.Juist niet eigenlijk. Natuurlijk HOOP ik het wel, maar weet ook dat de kans onwijs klein is.. En eigenlijk heb ik een beetje de hoop opgegeven door alles wat ik lees overal en door het besef dat de kans gewoon onwijs klein is...
Ik weet inderdaad ook dat ik nu op meer dingen let als anders. Maar dat misselijk zijn en dat van mijn tepels heb ik normaal echt NOOIT, dus dat is gewoon opvallend.. Ik zit ook snel vol als we aan het eten zijn en sommige dingen smaken me ook anders.
Maar nogmaals ik weet hoe klein de kans is en ga er absoluut niet vanuit dat ik zwanger ben

Groetjes

Waarom zou de kans heel klein zijn? Omdat het de 1e ronde is? Ik ben ook zwanger geraakt in 1e ronde voor 1e kindje (helaas na 7 wk miskraam), dus alles is mogelijk. En wie weet met jouw symptomen.....spannend hoor. Succes ermee

Hoi Gordijntje,

Het is wat, overal lees je dat je er niet zo mee bezig moet zijn en ondertussen let je op elk gevoel wat je lichaam je geeft. Ik ben er zelf ook erg mee bezig. Sinds twee dagen rommelt het wat in m'n onderbuik en het is voor mij niet duidelijk of het de eisprong is, de innesteling of misschien al in een verder stadium. Mijn cyclus is erg onregelmatig dus ik let ook extra op de 'tekens'.   Ik probeer wel afleiding te zoeken maar kan het dan weer niet laten om info op het net te gaan zoeken.
Hou je ons op de hoogte?

Bedankt voor jullie reacties
Ik zeg ook steeds tegen mezelf dat ik al die dingen misschien wel WIL voelen. Maar dat ik als ik in ikea loop en staads aan mijn tepels moet krabben, dat is niet echt iets wat ik WIL haha en misselijk zijn ook niet.
Maar oke, ik moet nog een weekje wachten en probeer aan andere dingen te denken(voor zover het me gaat lukken haha)
Ik zal jullie op de hoogte houden...

Liefs

Terug
Bovenaan