zwanger???????

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik ben moeder van 2 kinderen en wij willen er (als het kan en lukt) er wel een derde bij.
we zijn nu net bezig, ik heb op 11nov de laaste pil in ingeslikt, kan het dan nu al meteen raak zijn?
ik heb best wel last van mijn baarmoeder en ik heb last van mijn borsten het is net of het lichte stuwingen zijn?
kan dit er op duiden dat ik zwanger ben?
graag wacht ik jullie reaktie af.

groet`n P

ik kan je niet helpen, maar ik hoop voor je dat het raak is,

groetjes linda

Kan natuurlijk ook ontpillen zijn. Maar in ieder geval veel succes!

dat kan natuurlijk ook,
maar ik heb de ervaring om snel zwanger te worden want van ons tweede kindje was ik onverwacht zwanger ik was nog aan de pil toen ik weer ongi moest worden werd ik dat niet.
bedankt voor je reactie.

groetjes p

Hoi,

Het kan natuurlijk zijn dat je nu al zwanger bent, ik hoop het voor je. Wanneer is je NOD dan, als je echt twijfelt zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien. Wij gaan v.a. deze maand voor ons 3e kindje, maar ik heb me de afgelopen maanden ook geregeld afgevraagd of ik niet zwanger kon zijn. Was soms bij vlagen misselijk (had ik bij de 1e 2 ook), had soms steken in mijn buik en mijn borsten deden soms ook zeer. Wij twijfelden heel erg of wij nu wel of niet voor een 3e  kindje zouden gaan, dus misschien hoopte ik onbewust wel zwanger te zijn en was ik gewoon wat alerter op dit soort dingen. Misschien dat ik anders die klachten ook wel zo nu en dan heb gehad, maar dat het me toen gewoon niet is opgevallen, ik weet het niet. Laat je even horen hoe het verder met je gaat?

ik hoop het,
maar dan al zo snel?
ik hou je op de hoogte moet vanaf vandaag weer ongie worden.
groetjes p

Hi,

Spannend hoor, je gaat nog niet testen? Ik zou me denk ik niet kunnen inhouden en er toch een test tegenaan gooien. Nou ik duim voor je!

Terug
Bovenaan