zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik had een vraagje en was benieuwd of 1 van jullie dit ook heeft gehad?
Ik had 4 dagen geleden ongesteld moet worden maar ben het niet geworden.
Ik wordt het altijd stip op tijd ondanks dat ik al jaren geen pil gebruik.
Nu heb ik op de eerste dag dat ik ongesteld had moeten worden een test gedaan maar helaas niet zwanger.
Ik had toen wel menstruatie kramp maar dat had ik ook dat ik zwanger was van mijn dochter. Mijn menstruatie kramp is nu al weer verdwenen maar nog niks.
Ben ik misschien toch te vroeg geweest met de test??

Gr. Suzie

Hey Suzie,

Te vroeg getest denk ik, zou nog maar eventjes wachten. Hopelijk ben je zwanger.

Lotje

hoi,

wij hebben zo ongeveer de zelfde probleem.
ik ben nu ook 4 dgn overtijd en heb gisteren ook een test gedaan en ik had ook een negatief resultaat.
hopenlijk is het wel raak ook bij jullie.
veel succes en toi toi toi.

groetjes p

Hallo,

Ik heb deze middag aardig wat sites afgeschuimd omdat ik met t zelfde zit en nu blijkt dat de tests echt niet zo super betrouwbaar zijn...

Ik ben 2 dagen overtijd, heb normaal een superstrakke cyclus (30dgn) en heb gister en vandaag een test gedaan --> beide negatief  Ik zie/hoor veel verhalen van meiden die later toch zwanger blijken te zijn (hoophoophoop!). Nu kan het idd wishful thinking zijn maar ik voel toch echt "rare" dingen, ruik en proef zaken heel anders, tepels doen ineens zeer (opgezette  borsten heb ik  altijd voor begin menstr. dus dat telt niet). Toch ook maar n weekje afwachten en dan opnieuw testen, en anders naar de dokter als t echt uitblijft en test negatief blijft?

Ben benieuwd hoe t je vergaat verder, laat wat weten.

grtjs

hoi, ik val effe binnen als jullie het goed vinden.... heb hier nog nooit opgezeten. Ben ook een dag over tijd, cylus is altijd 31,32   dagen (ook wel eens 27 of 28 dagen geweest)  en zit nu op dag 33..... net een test gedaan en helaas negatief. Wordt er gek van! Zitten in ronde 8. Op de test staat dat je vanaf dag 1 na de gemiste  dag kan testen.... Heb wel op de avond dus getest....

Terug
Bovenaan