ZWANGER

A

Anoniem

Guest
Jippie ben zwanger,
net getest met digitale cb
Ben super blij
hier de gelukbrengende glitters
liefs hunnybun

Hey Hunnybun,

van harte gefeliciteerd!!!!!! En wat heerlijk al die glitters, kunnen we hier goed gebruiken op dit forum!

Vertel, vertel......wat voor een kwaaltjes had/heb je, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde, hoeveel dagen na of voor NOD getest etc etc, we willen ALLES weten!!!

Nou, geniet er lekker van!
Liefs, prinses (bezig met 2e ronde, 1e kindje)

Hey Hunnybun,

Van harte met je zwangerschap! We kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb zaterdag een test gedaan en die was overduidelijk: ZWANGER!!! Het was voor ons de 4e ronde voor ons 1e kindje, dus het is mooi snel gegaan. Had eigenlijk niet zoveel kwaaltjes, alleen een erg rommelende buik en gevoelige borsten. Maar het voelt erg goed om zwanger te zijn!

Voor alle meiden die nog bezig zijn hierbij mijn glitters, ************************************************ **************************************************
************************************************ **************************************************
************************************************ **************************************************

Liefs Miriam

meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik heb een beetje glitters van jullie opgevangen en hopelijk werkt het
Ga lekker genieten

xxx linda

Proficiat dames!

Ik wens jullie beiden een hele fijne zwangerschap en over 8 maanden eenw olk van een kindje!
Hunnybunny, volgens mij was je ook al even bezig, toch?

Roos

hey hunnybun, gefeliciteerd, wat heerlijk voor je.. het wachten wordt toch beloond he.
voel je je goed?? hoe ver ben je nu??
groetjes daan

hoi meiden
Bedankt voor jullie berichtjes,
wij waren 5 maanden bezig, en nu is het raak
Vandaag had ik mijn nod, en was heel de dag niet ongi geworden, terwijl ik het snachts altijd al word.
Dus vandaag na het werk gelijk getest,
En ja hoor, daar stond het op de digitale test van cb.
ZWANGER
Het is voor ons het 1e kindje, en ben dus net 1 dag overtijd.
Ik hoop dat mijn glitters geluk brengen.
liefs hunnybun

miriam
jij ook gefeliciteerd,
Ik dacht tot vanmorgen gewoon dat mijn ongi kwam,
Had gewone ongi klachten, dus geen gekke dingen
Van de week wel wat moe en licht in mn hoofd maar ben aan het verbouwen, dus dacht gewoon dat mijn energie een beetje op was, en  1 keer een behoorlijke pijn heel laag in mijn buik gehad van de week
Nou ik hoop dat het bij deze kwaaltjes blijf.
veel geluk jullie
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan