zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Ellen, 31 jaar, getrouwd en moeder van 2 kinderen. Mijn man en ik hebben besloten voor een derde kindje te gaan, mocht het ons gegeven zijn....
Nu heb ik 4 dagen voor mijn NOD een zwangerschapstest gedaan (van het Kruidvat, 2 voor 5 euro), Tot mijn verbazing verscheen binnen een halve minuut een tweede streep. Ik ben nu een beetje blij. Kan het zo zijn of heb ik een foute test gedaan of te vroeg, of.......?????
Ik wil sowieso morgenvroeg nog een keer testen om te kijken wat er dan gebeurt. Maar dit is echt heel bizar. Zelf had ik wel het gevoel zwanger te zijn, ik weet niet waarom..
Het is ook echt pas de eerste ronde dus dat zou wel echt heel speciaal zijn. Maar ik wil me gewoon toch nog niet verheugen op iets wat misschien wel niet zo is. Heel dubbel dus...

Wat vinden jullie ervan? Zou graag willen praten met mensen die ook in deze situatie hebben gezeten of nog zitten.. (vroege positieve test),

ik hoor het wel.
groetjes

tja lijkt me duidelijk....een streep is een streep...je maakt niet zomaar HCG aan toch ? Uhm...gefeliciteerd dan maar? hahaha...en ik was ook in de eerste ronde zwanger dus t kan echt...t enige dat altijd wat spannend is als je zo vroeg test, is dat bij t samensmelten van t eitje met de zaadcel en de innesteling nog veel mis kan gaan en je dan nu dus wist dat je zwanger was....en anders gewoon gedacht had de je wat later je RD's had...maar ook dat ging bij mij gewoon goed.  Dus ik durf t gewoon te zeggen:

meid hartstikke goed en gefeliciteerd...geniet er lekker van en zorg goed voor je zelf en strooi wat glitters voor de verlangende dames

Als ik het zo hoor zou ik idd ook gewoon zeggen dat je zwanger bent, maar ik zou wel idd nog even een test doen voor de zekerheid.. Spannend!!
Ik moet nog 2 week en dan heb ik mijn NOD heb de test al in huis via internet, weet alleen niet zo goed of ik het voor die tijd ook al wil testen.
Dit is mijn eerste ronde en mijn eerste kindje, maar ik ben zo bang voor de teleurstelling als ik geen streepje zie.

Tja dames,

Dank je wel voor de felicitaties. Heb vanmorgen weer een test gedaan en ook deze was weer positief. Nu maar hopen dat het inderdaad allemaal goed blijft gaan en ik echt lekker kan gaan genieten....
Ik zal proberen via mijn laptop wat glittertjes rond te strooien. Vind het ook best moeilijk naar anderen toe, die al heel lang bezig zijn. Hopelijk mag iedereen eens een positieve test in handen krijgen want ik gun het iedereen van harte.

Jullie horen wel of het met mij goed blijft gaan.

groetjes

p.s. Succes met jouw test Janien, ik hoop dat het bij jou positief zal zijn..

he liefdurske GEFELICITEERD!!!!!! IK hoop ook dat alles goed voor je zal gaan  groetjes xxxxjes springkikkertje

he Lief....

Leuk joh zwanger van de derde, ik ook!!!!

Wanneer ben je uitgerekend, ik op 3 maart als het goed is.
4 augustus heb ik mijn eerste echo, ik vind het zooooo spannend allemaal.
Ps ik had ook al 4 dagen voor mijn NOD positief getest. Ik denk dat we veel hormonen hebben.....hihi
Hoe voel jij je nu?
Groetjes van AnneRobe

Hoi Springkikkertje en Nathalie: bedankt voor jullie hartelijke felicitaties!

Annerobe: leuk, he? Ik heb net weer 2 testen er tegenaan gegooid (1 van Kruidvat en 1 digitale van CB: allebei weer positief!). Begin er nu een beetje meer in te geloven.
Jij dus ook van de derde. Als het allemaal goed mag gaan dan ben ik geloof ik op 19 maart uitgerekend! Maar goed, we wachten het allemaal maar eens af. Dit is echt de laatste zwangerschap (hierna komt er geen kindje meer) dus ik hoop dat ik echt heel erg ga genieten. Ik voel me oke: soms wat pijnlijke borsten, en mijn buik is redelijk opgeblazen, en wat moe, maar verder (nog) niks.
En jij dan????

groetjes...

Terug
Bovenaan