zwanger????????????

A

Anoniem

Guest
hey meiden ik ben nieuw hier heb namelijk en vraagje. Heb nu al ongeveer een week last van mijn onderrug en heel onderin me buik af en toe een steek en het is volgens mij geen ongesteldheid pijn. Heb eerlijk gezegd ook geen idee wanneer ik ongesteld moet worden we zijn namlijk al een jar bezig en het lukt niet dus heb me er en beetje bij neergelegd. Vanochtend een test gedaan en die was negatief.  maar ik denk och wel dat ik zwanger ben maar misschien zit het wel tussen me oren omdat ik het zo graag wil. Wat denken jullie????

gr miran

Dag MIran,

Ik zou het over een paar dagen gewoon weer proberen (test). Maar je geest kan je ook goed voor de gek houden hoor.Ik word namelijk al misselijk van de spanning!

Wij zijn in oktober a.s. een jaar bezig. Het vlot ook niet aangezien mijn menstruatiecyclus steeds langer wordt.
Hoe zit dat bij jou? Aangezien je niet weet wanneer je ongesteld moet worden?
Ben je al naar de huisarts geweest?

Hoop voor jullie dat het toch raak is!

groetjes
Laura

Zo was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Ik was namelijk net van mijn ongesteldheid af, of ik had zere borsten, ontiegelijke pijn in mijn rug, moe als een hond en de hele dag een misselijk gevoel. En dat 3.5 week lang. Toen werd ik ongesteld  

Dus je lijf kan je flink voor de gek houden.

Maar ik hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent, want dat is natuurlijk je wens!!

hey laura, tsja ik weet dat me lichaam me voor de gek kan houden. Het is de laatste tijd hier een beetje hectisch druk bezig met verbouwing vandaar dat ik er deze maand niet zo mee bezig was maar heb met een vriendin terug gerekend en zou afgelopen weekend idd ongesteld hadden moeten worden dus als het deze week nog niet door is gekomen ga ik nog maar een test doen. Het irritante is gewoon mensen die er totaal niet mee bezig zijn zijn zo zwanger of mensen stoppen met de pil en bam na een maand is het al zover waarom? liefs miran

quote: Bammy_io reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2008 18:13:19'));

Zo was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Ik was namelijk net van mijn ongesteldheid af, of ik had zere borsten, ontiegelijke pijn in mijn rug, moe als een hond en de hele dag een misselijk gevoel. En dat 3.5 week lang. Toen werd ik ongesteld  

Dus je lijf kan je flink voor de gek houden.

Maar ik hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent, want dat is natuurlijk je wens!!

tsja het is afwachten iedere x als ik nu naar de wc ga ben ik zo blij als ik nog niet ongesteld ben. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte   liefs miran  

Ken dat! Ik ben bewust heel laat gestopt met de pil, omdat iedereen om mij heen die stopt, binnen 2 maanden zwanger is ofzo. Ze hebben de ene nog niet gebaard of ze zijn al weer zwanger van de volgende. Ook 'ongelukjes' .
Ik wilde eerst zeker zijn van een vast dienstverband, dus tot het laatste moment gewacht.
Als ik dit had geweten was ik een jaar eerder gestopt.

Ik ben laatst naar de dokter geweest, omdat die menstruatie uitblijft. Maandag kan ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek. Ben benieuwd of het iets hormonaals is, zoniet dan word ik doorgestuurd naar de gynaecoloog.
Maar misschien ben ik er gewoon te veel mee bezig. Stress ofzo, heb ook een hele drukke baan waar ik helemaal in opga.

Vermoeiend..

Nou hoor het graag of het toch raak is!!!

groet
Laura

nou ben ongesteld geworden en ik heb er toch een pijn bij ben er ziek van krampen rugpijn moet er gewoon van overgeven van de pijn niet normaal meer. Dus helaas hopelijk volgende maand goed nieuws. Laat je me weten hoe het maandag is verlopen? liefs miran

Terug
Bovenaan