Zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Vorige week dinsdag had ik een hele lichte positieve zwangerschapstest en vandaag is moeders voor moeders geweest en nu is de test echt vet positief. Ik ben dus echt zwanger. Ik ben zo blij, dit wordt voor ons het derde kindje en ik ben met behulp van Clomid zwanger geworden.

Meiden ik hoop dat jullie mij allemaal snel mogen volgen.

Hier komen de glitters:

************************************************************************************

Gefeliciteerd meid!!!!!!! Helemaal Super ........

Mag ik vragen hoe jij erachter ben gekomen dat je geen eisprong had? En hoe was dat bij je eerste 2 kids?
Ik vermoed namelijk dat ik ook geen ei heb....

Nou meid, geniet van de komende spannende en leuke tijd!

Hoi Ris,

Bij mijn eerste 2 kids had ik nooit ergens last van. Ik ben bij beiden in 1x zwanger geraakt. Nu bij deze zwangerschap was ik begonnen met temperaturen, elke ochtend voor het opstaan en hetzelfde tijdstip. Ik had zo'n groot verschil in mijn temp elke ochtend en zulke lange cyclussen, dat ik met mijn temp lijst naar de huisarts ben gegaan. Zij zag ook dat ik geen eisprong had en heeft mij doorverwezen naar de gyn. Daar heb ik wat onderzoekjes gehad en daar kwam uit dat ik PCO heb, betekent dat je eitjes hebt die allemaal even groot groeien en daardoor kan er geen ei springen, voor je eisprong. Zo ben ik er achter gekomen en nu was het voor mij de 2e maand met clomid en ziedaar ik ben zwanger.

Hoe lang ben je al bezig?

xxx
baby09

Hé, wat super voor je meid!!!! Gefeliciteerd!

Was je al tegen gekomen bij het topic over NOD afgelopen donderdag.
Ik had 'm eigenlijk woensdag, maar ben ook wel eens een dagje later. Ik was ongeduldig en ben toch maar gaan testen, niet zwanger. Maar inmiddels ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden,  gisteren maar weer getest en weer...  niet zwanger.

Vanmiddag  even naar de huisarts. Ik hoop zooooo dat ik alsnog zwanger blijk te zijn!
Als het niet zo is is mijn cyclus aardig van het padje af en dat maakt het zwanger worden natuurlijk niet gemakkelijker.

Ik heb net als jij ook al twee kindjes, het zwanger worden duurde bij ons vorige keren ook vrij lang, 10 /11 maanden. En nu zijn we ook al weer  ongeveer 10 maanden bezig, dus van mij mag 'ie wel weer.

Nou, geniet ervan!

Groetjessssssssss!

Hoi hoi,

We zitten nu in ronde 6. Eigenlijk veel te vroeg om naar een ha te gaan. Maar ik kan ook geen eisprong vinden, niet in de testen en niet met tempen. Ik heb helemaal geen constante temperatuur, alleen maar van die pieken omhoog en weer omlaag.
Toch voel ik dat er iets mis is.
Na hoe lang ben jij naar de ha geweest?

Groetjes, Ris

Hoi hoi,

Ik ben ook na 6 maanden naar de ha gegaan, omdat ik geen ei kon ontdekken. Ik zou gewoon een afspraak maken.

Succes en laat je het even weten.

xxx
baby09

Terug
Bovenaan