Zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden..

Heb een vraagje ben nu halverwege mijn cyclus die weer goed op de regel is( heb een meisje van 1 jaar ) maar nu had ik een week na mijn mensturatie ineens 2 dagen bloed verlies..daarna was het weer over.. nu een week verder voel ik me veel misselijk en heb ik na dag 12 ( waar ik mijn eisprong gewoon voelde ) alleen maar afscheiding( helder ) en ben ik elke morgen erg misselijk.. mijn vraag zou ik dus zwanger kunnen zijn.. mij lijkt het onmogelijk.. maar die misselijkheid, ook zijn maar darmen erg van slag en heb ik aldoor een zeurende onderbuik, en het gevoel alsof ik het moet worden maar dat moet ik dus pas over 12 dagen dan zit ik weer op dag 28.. dat zeurende gevoel herken ik wel van de vorige keer..

Weten jullie een antwoord?
Groetjes

Nee, heb geen antwoord en ik denk dat niemand die heeft voor je.
Over een week of twee kun je testen en dan weet je meer..........
Zo is het nu eenmaal, pas als je zwangerschapstest positief is kun je zeggen dat je zwanger bent..............lullig maar helaas waar,

Sterkte met wachten.

Gr. Rimke

Klopt positief is positief dat weet ik.. heb al een kindje.. maar bedoel eigenlijk geen antwoord want dat heeft idd niemand.. maar of jeullie het herkennen?? voel me er een beetje onzeker bij vandaar misschien die stomme vraag heeft er iemand antwoord..

nee meer herkennen jullie er iets van..

Hoi hoi,

Ik geloof dat we hetzelfde hebben, heb net ook een topic neergezet "nu al misselijk?"maar niemand reageert, snik snik!!
Ik ben nu iedere ochtend zeurend misselijk maar net niet genoeg om zelf over te zeuren zeg maar.
Ik herken dit wel van vroegere zwangerschappen maar vindt het wel erg vroeg, omdat ik de 15e pas mijn mnd. bijdrage moet krijgen..., Dus heel herkenbaar!!

Ik hoop dat het die misselijkheid is , en we allebei zwanger zijn!
Ik zal voor je duimen!
Groetjes

ja balen.. die onzekerheid.. ik heb mijn nod op de 16de dus zit midden in een cyclus maar heb aldoor menstruatiepijnen.. een zeurderig gevoel dus  en ben veel misselijk.. zal ook voor jou duimen!

Aha!
Ik had vanaf 3 dagen na mijn eisprong tekenen die wezen op een zwangerschap.
Droge ogen, maagzuur, gevoelige   borsten..............het kan dus wel snel.
Succes met wachten nogmaals,

Gr. Rimke

Terug
Bovenaan