zwanger?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik heb 29 jan mijn spiraal laten verwijderen en ben 2 dagen erna ong.geworden.
kan ik meteen zwanger worden ik was die maand ervoor met spiraal niet ong.en die maand ervoor wel.maar wel op een andere datum??maakt dat wat uit?mag ik komende zaterdag 28 testen?
ik ben zo benieuwd!!heb 2 testen besteld bij matcare maar zijn die wel betrouwbaar?
ik voel wel allemaal kwaaltjes..pijn.borsten,moe,hoofdpijn..

ik hoop op reacties...

Hoi hoi,

Ik heb vorig jaar september mijn spiraaltje   verwijderd, en werd een later ongi. Maar als je ongi bent geweest heb je daarna gewoon weer je eisprong en kun je gewoon ervoor gaan om zwanger te raken.
Ik heb ook de testen van Matcare en heb er goede ervaringen mee!

Maar laat je nog niet al te gek maken. Over alle kwaaltjes je lichaam kan je goed voor de gek houden. Dat heb ik namelijk ook een paar keer gehad. Maar goed jij bent mij niet en misschien is het wel goed gegaan bij jullie.
Wanneer mag je testen? Ben nu bijna 3 dagen overtijd, maar vermoed dat ik niet zwanger ben. Heb last van mijn rug en heb last van puitjes. Meestal gewoon een teken vandat ik ongi moet worden. Ik denk dan...Laat het dan maar komen en nu wordt het wachten alleen maar vervelend en kun je nog niet voor de volgende ronde gaan.

Groetjes Johanna

Heej johanna,

Sorry voor de laate reactie...
nee helaas was ong,geworden...
we zijn nu bezig met ronde 2.
maar ik had me er zo op vast gepint omdat het bij ons eerste kindje zo snel is gegaan meteen bij de eerste keer!

maar ik laat me ook een beetje gek maken maar je wilt zo graag.
ik ga zelfs twijfelen aan mn vruchtbare dagen,maar ik ben altijd precies ongesteld dus er is eigenlijk geen twijfel mogelijk..maar toch doe je dat..doe ik het wel goed enz..
we vrijen nu ook iedere dag maar hier schrijven ze ook dat dat ook niet goed is.

hoe is het nog bij jou afgelopen???
ben benieuwd!

dikke kuzz karin

Terug
Bovenaan