ZWANGER

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Vandaag mijn NOD en jawel...het is zover. Geen RD's. Vanmiddag samen met mijn mannetje getest en ja hoor EEN DIKKE STREEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus...Ik ga dit forum verlaten schuif er eentje door. Alle andere  meiden van dit forum, HEEL VEEL SUCCES. Hopelijk mag het voor jullie allemaal snel gebeuren.

Liefs,

Rijn84

24 jaar, mama van Rosalie en nu zwanger van tweede wonder (2e ronde)

FANTASTISCH! gefeliciteerd, een fijne zwangerschap toegewenst en dat alles maar goed mag ontwikkelen. Wat is het heerlijk om op een fijne manier zwanger te zijn, dat gun ik jou van harte. wat een wonder is het hè? dat je maar een mooi wondertje in je armen mag houden in februari/ januari 2010.

Hartstikke bedankt!!! Het begint eindelijk een beetje tot me door te dringen...
IK GA GENIETEN.......Hopelijk zie ik je snel op het andere forum Bloempje!!!

Van harte gefeliciteerd Rijn!!! Dan gaan we tegelijk een beebje krijgen!!! Ik heb namelijk vorige week positief getest!!! Dus tot gauw op het andere topic!!!!

Groetjes en geniet ervan; ik mag 12 juni voor een echo.....

Sunny

ha meid,

Mijn tijd op het andere forum is net voorbij, want ik heb in januari een gezond meisje gerkegen. Loïs. maar ik vind het heerlijk om met iedereen mee te leven en ik kan zo gelukkig worden van al die topics van meiden die een positieve test hebben..... geniet er maar van want 9 maanden zijn zo snel voorbij en ik mis mijn zwangerschap best wel. Al die flinke trappen in mijn buik, het is zo'n speciale tijd. Ik geniet enorm van mijn kindje, maar verlang soms ook terug naar de zwangerschap. Terwijl ik tijdens mijn zwangerschap niet kon wachten tot ze er was!!!

Nou meiden, LEUK HOOR!!!

Hartverwarmend die berichten. De vorige keer was ik niet zo heel erg bezig met de zwangerschap, ik ben nogal nuchter...Maar heb me echt voorgenomen er meer van te gaan genieten deze keer. Het gaat toch al zo snel nu we een hummeltje van 8 maanden hebben rondbanjeren. Bloempje, geniet van je dochtertje en wie weet spreek ik je nog eens ergens op het forum, bedankt voor je leuke berichtje, lief dat je zo meeleeft met iedereen. En...Sunflower: ik zoek je snel op op het andere forum! Kunnen we leuk kletsen over hoe het ons vergaat :)

Liefs,

Rijn

Terug
Bovenaan