Zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Hoii meiden,

Na bijna een jaar klussen mag ik me bij de zwangeren gaan voegen!
Ik heb gister een zwangerschapstest gedaan en die gaf meteen positief aan!
Ben blij en zenuwachtig te gelijk, vooral omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad gaan het spannende weken worden.

**********************************       heel veel glitters voor jullie en ik hoop jullie snel te zien bij het zwangerforum!

veel liefs

Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van

groetjes Danielle

Gefeliciteerd!
Ben wel benieuwd wanneer je getest hebt (voor of na je NOD dag).

Meid, wat geweldig nieuws. Gefeliciteerd! En o wat een spanning geeft dat gelijk nadat het geluksgevoel een beetje getemperd is, of niet? ik begrijp je zo goed. heb precies hetzelfde gehad... bij ons ging het de tweede keer wel goed.... heb er vertrouwen in en probeer te genieten ook al zul je de eerste 12 weken extra gespannen zijn. Voel je je nu ook dubbel zo blij als de eerste keer? Ik stond zo te springen toen ik de positieve test in mijn handen had, de tweede keer. De eerste keer voelde ik me er zo onzeker over, de tweede keer helemaal niet. Ik had gelijk het gevoel: nu gaat het vast goed, ook al heb ik 100 keer een dip gehad daarna. Maar de tweede keer was alles zo anders, ik voelde me ook anders! En jij? Probeer het los te laten en enorm te genieten... 9 maanden zijn zo weer voorbij en wat een prachtige tijd ga je tegemoet. Zwanger zijn is echt het grootste en mooiste wonder in ons leven geweest!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAa, gefeliciteerd!!!!   Geniet er van !!!!

heyy meiden bedankt voor de leuke reacties!

@anna ik heb 7 dagen na mijn nod getest maar mijn cyslus is iets verwart geweest vandaar dat ik zo laat getest heb.

@bloempje, Ja die onzekerheid blijft, heb nu zelfs het gevoel dat het misschien niet goed zit. Heb ontzettende last is mijn onderug en verder geen kwaaltjes.
Zelfs mijn borsten voelen niet meer gevoelig aan.
Ga zo de huisarts even bellen en vragen of ik vanavond bij de gyneacoloog een echo mag laten maken. Vooral mijn geschiedenis gezien.

Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was was ik apsoluut happyer dan de eerste keer, komt ook omdat de twijvels van de eerste keer (ben ik er wel klaar voor enz enz) er nu absoluut niet waren omdat ik zeker weet dat ik er klaar voor ben.

Terug
Bovenaan