Zwanger ?

<p>Hallo iedereen,</p><p>Ik ben nu 4 dagen overtijd, maar durf nog niet te testen. </p><p>Ik heb een dochtertje van 14 maanden had wel een kinderwens maar nu is het serieus aan de deur. </p><p>Ik ben alle sites aan het doorlezen over “zwangerschap tekens” waarop ik alles met een “ja “ antwoord. <br /><br />Wanneer is het de juiste moment om te testen ? Nog even afwachten of gelijk testen ? </p>

Jaaa gewoon fijn gaan testen! Ik zou een early test doen. Mijn eerste test was de digitale van clearblue, dan komt het gelijk duidelijk op je beeld te staan zwanger of niet zwanger. Ik had met weken indicator, die gaf toen 1-2 week aan. Dus kan ook super vroeger getest worden! Succes, ik ben benieuwd!

Ik zou direct testen hoor! De clearblue met wekenindicator is heel duidelijk of je wel of niet zwanger bent, voorkomt ook twijfelen over of er nou wel of niet een streepje zichtbaar is.

Bedankt voor de reactiess ??
Ik zal vandaag gaan testen. Of zal ik morgen ochtend testen ivm ochtend urine ? 
het wachten maakt het alleen maar spannender.
ik heb wel sinds de dag dat ik ongesteld moet worden menstruatie pijn. Is dat normaal ? 

Ik zou een aantal testen halen, en dan zeker straks gelijk de eerste doen. Die van clean blue kun je altijd doen dacht ik, hoeft niet met ochtend urine. Ik had mijne om 4 uur smiddags, duidelijk 1-2 weken zwanger stond erop! Ik had ervoor geen buikpijn, maar toen ik wist dat ik zwanger was heb ik 2 weken non stop super erge buikkrampen gehad, wat je ook kan vergelijken met ongesteldheid buikpijn alleen waren soms hele pijnlijke uitschieters bij. Succes!

Als je al 4 dagen overtijd bent dan kleurt hij s middags vaak ook wel positief. Ik zou ook niet kunnen wachten en gelijk testen en morgen ochtend nog een test doen haha.
Spannend dan ineens he... wij hadden dat ook.. hadden zoiets gaan maar weer eens proberen na een jaar met de gedachte het zal wel weer even duren net als bij de 1e, maar gelijk zwanger. Dat was ook even schrikken. Er zit straks ook maar 22 maanden tussen.

Terug
Bovenaan