<p>Goedemorgen allemaal! <br /><br /></p><p>Afgelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden. Op dit moment ben ik dus 6 dagen overtijd. <br /><br /></p><p>al sinds vorige week woensdagavond heb ik last van krampen en lage rugpijn. Ik dacht dat kwam omdat ik ongesteld moest worden, logisch leek mij! <br /><br /></p><p>Ik ben al 2,5 jaar van de pil af en menstrueer inmiddels regelmatig van 25 tot 28 dagen. Ik zit inmiddels op dag 34.. verder gebruiken we condooms, maar nemen hier en daar wel wat risico. Ik heb zaterdagmiddag een testje gedaan en gister ochtend. Beide negatief. <br /><br /></p><p>De krampen en rugpijn blijven sinds vorige week, goed zeuren, ook al momenten gehad waarvan ik echt dacht “oke nu zet het door..” maar geen druppel bloed te bekennen.. </p><p> </p><p>Sinds vandaag ook een kapotte tong out of nowhere! Ga je even googlen .. (I know slecht idee) duid ik op mogelijk oorzaak “hormonale schommelingen” Ja, die was me duidelijk, ook al zou ik nu niet zwanger zijn, maakt dat logica. <br /><br /></p><p>al met al vanacht na het werk voelde ik nattigheid, letterlijk.. bij thuiskomst, geen bloed, maar waterige afscheiding?</p><p>Ik dacht ook tijdens het werk te merken dat mijn tepels wat kriebelden, maar hier was verder niks aan te zien. </p><p>Maar al met al wel 2 negatieve testen.. iemand ooit daarna alsnog positief getest? Of toch langere cyclus out of nowhere? Ik word er inmiddels een beetje simpel van.. </p><p> </p>