Zwanger?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi! </p><p>Wij proberen al een tijdje zwanger te worden (6 maanden). Ik ben nog steeds onregelmatig ongesteld, eerste 2 x na 50 dagen en 3e keer na 37 dagen. Nu ben ik inmiddels 41 dagen verder na de laatste menstruatie. Volgens de test was 5 april mijn eisprong. Ik heb maandag getest met een dipstick en deze gaf een heel licht positief streepje. Woensdag weer getest en de dipstick gaf negatief aan, 2 clear blue testen gaven positief aan (pluisje). Vandaag heb ik weer getest en de dipstick geeft negatief aan.. de clear blue test geeft aan 1 a 2 weken zwanger.. daarnaast heb ik de afgelopen week een aantal keer per dag 10 minuten buikpijn gehad.. in de onderbuik. wat denken jullie? Ben ik zwanger of kan het een miskraam zijn? </p>

Kan allebei. Maar kan ook gewoon de groei van je baarmoeder zijn. Ff afwachten allemaal. Hopen op goede echo.

Als de clearblue blue test digitaal aangeeft 1-2 weken zwanger lijkt me toch wel dat je zwanger bent? Nog even geduld hebben en volgende week weer testen? Voorzichtig gefeliciteerd ?

Terug
Bovenaan