Zwanger?

<p>Hey Hey</p><p>Eergisterenochtend had ik getest met de action early en zag niet direct een tweede streepje verschijnen.</p><p>'s avonds keek ik nog eens en daar stond een zeer licht tweede streepje??<br />Heb in het verleden nog nooit een indrooglijn gehad bij action test.</p><p>Wat zijn jullie ervaringen of wat denken jullie?</p><p>Liefs</p>

Hoihoi, 
Ik denk eerlijk gezegt dat je deze test niet meer kan vertrouwen. Er staat natuurlijk niets voor niets dat je je test binnen zoveel tijd moet aflezen, na deze tijd is de test niet meer betrouwbaar. 
Ik zou als ik jou morgen nog een nieuwe test doen en deze dan binnen de afleestijd bekijken :) 
Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent en binnekort een knal positieve test in handen hebt!

Hier ook altijd met de action zwangerschapstesten getest! De vroege en normale! Maar nog nooit een indrooglijntje gehad! Dus ik hoop voor je dat het streepje zo licht was, dat ie later beter is opgedroogd! (Hier vaak gehad)

Ik zou gewoon morgen/ overmorgen nog eens testen. En dan afwachten of ie binnen 5 min te zien is. Ga voor je duimen!

Hoi, ik heb best vaak een indrooglijntje gehad met de action early. Die zagen er anders uit als deze, die kreeg ik amper op foto.
Ik vind dit er best hoopvol uit zien:)

Ondanks dat het buiten de tijd is komt zo'n streepje niet zomaar... ik denk echt ook dat ik je voorzichtig kan feliciteren!
Ik zou morgen meteen nog een testje doen:)

Terug
Bovenaan