Zwanger?

<p>Ik zit a.s vrijdag op 14 DPO.</p><p>En maandag 14 dagen na terugplaatsing.</p><p>Ik test al vanaf 10DPO tot vandaag 13DPO positief.</p><p>Als ik vrijdag positief test kan ik er dan vanuit gaan dat ik zwanger ben?</p><p>Ik weet dat de eerste weken nog van alles kan gebeuren maar ik heb nog nooit een positieve test mijn handen gehad. </p><p>Ik heb geprobeerd een foto toe te voegen maar ik snap er niets van?</p><p> </p><p> </p>

Volgens mij is dat afhankelijk van welke medicatie je gehad hebt voor de terugplaatsing, sommige daarvan kunnen een test nog 10-14 dagen positief uit doen slaan. Als je echter ziet dat je testen nu oplopen naar steeds duidelijkere streepjes of meer weken op de wekenindicator (en je bent niet langzaam aan het uitdrogen, de eerste dag waterige urine en nu extreem donker ofzo) dan komt dat echt van een zwangerschap, en niet van medicatie. Hopelijk heb je een plakker! :)

Foto's toevoegen kun je doen via een externe website waar je een foto kan uploaden (er zijn er een heleboel, maar die ene die ik wel eens gebruikte is niet meer actief) en dan een link naar je foto plaatsen op het forum. 

Wat spannend! Heb je iets van Pregnyl gespoten? Want dit kan 10 tot 14 dagen in het lichaam blijven (afhankelijk vd dosis 5000 IE of 10000 IE) waardoor je mogelijk vals positief test. Ik hoop voor je dat het raak is ?

Hallo,
Die van vandaag is donkerder dan die van gisteren.
De eerste keer heb ik met middagurine een cb digitale gedaan en deze gaf aan 1-2.
Ik hoop het ook echt. 
Ik heb de afgelopen 2 jaar nooit getest maar kon het nu niet laten.

Terug
Bovenaan