Zwanger?

<p class="message-list__message" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; margin: 0px 0px 10px; width: 348.19px; float: left; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;"> </p><p class="message-list__message" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; margin: 0px 0px 10px; width: 348.19px; float: left; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;"><span style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s;">Hoi dames ik zou graag jullie mening willen horen. Naar aanleiding van de onderstaande informatie, d</span><span style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s;">enken jullie dat ik zwanger ben? Ik heb nu ook 3 dagen voor nod last van afscheiding. mijn wc papier is gewoon zijn nat van de doorzichtige afscheiding. Veder heb ik een al ruim 1.5 week een drukkend en trekkend gevoel in mijn onderbuik als of mijn banden beginnen te rekken en er een ballon aan het opblazen is in mijn onder buik. Ik heb gister overgegeven en ben dus regelmatig misselijk. Ik heb een paar dagen gevoelige borsten gehad. Heb mood swings. En soms in eens opvliegers, heel moe en soms licht in mijn hoofd en buiten adem. Ooh ja en ongeveer een week na mijn verwachte eisprong kreeg ik 2x een klein beetje roze afscheiding.mogelijk innestelingsbloeding?</span></p>
 
Ik ben zelf ook zoveel hier mee bezig geweest en constant overal op proberen te letten wat ook best logisch is, maar je ook heel onzeker maakt. Mijn tip is, wacht op je aanstaande menstruatie en hopelijk blijft die dan uit en kan je testen. Voor die tijd is het alleen maar gokken en weet je niks zeker! Maar ik begrijp je heel goed, ik wilde ook heel graag die zekerheid hebben die ik maar niet kreeg. Succes
 
Gewoon wachten tot je een betrouwbare test kan afnemen. Ik dacht ook iedere ronde dat het raak was omdat ik alle symtomen had, maar toen ik echt zwanger was toen had ik het totaal niet aan zien komen. Alleen een test kan het zeggen.
 
Ik snap dat een zwangerschaps test de uitslag geeft. Alleen was ik nog te vroeg om te testen. Morgen is mijn NOD dus dan kan ik gaan beginnen met testen. Ik ben al een keer eerder zwanger geweest door de pil heen. Toen voelde ik mij ook zo. Veder nooit klachten rond en tijdens mijn nod behalve gewonen menstruatie pijn en soms dat niet eens. Helaas ben ik het vorige keer vroegtijdig verloren. Ik ben zo benieuwd.? Sta er wel redelijk nuchter in, is het nu niet raak dan komt het vanzelf met de tijd. Het is meer de onzekerheid waar je gek van wordt. Tuurlijk hoop Ik dat het wel zo is . Zo spannend!! ???
 
Terug
Bovenaan