<p class="message-list__message" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; margin: 0px 0px 10px; width: 348.19px; float: left; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;"> </p><p class="message-list__message" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; margin: 0px 0px 10px; width: 348.19px; float: left; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;"><span style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s;">Hoi dames ik zou graag jullie mening willen horen. Naar aanleiding van de onderstaande informatie, d</span><span style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s;">enken jullie dat ik zwanger ben? Ik heb nu ook 3 dagen voor nod last van afscheiding. mijn wc papier is gewoon zijn nat van de doorzichtige afscheiding. Veder heb ik een al ruim 1.5 week een drukkend en trekkend gevoel in mijn onderbuik als of mijn banden beginnen te rekken en er een ballon aan het opblazen is in mijn onder buik. Ik heb gister overgegeven en ben dus regelmatig misselijk. Ik heb een paar dagen gevoelige borsten gehad. Heb mood swings. En soms in eens opvliegers, heel moe en soms licht in mijn hoofd en buiten adem. Ooh ja en ongeveer een week na mijn verwachte eisprong kreeg ik 2x een klein beetje roze afscheiding.mogelijk innestelingsbloeding?</span></p>