Zwanger?

Pff ik moet even schrijven want hou het gewoon niet haha.

Heb een dochtertje van 1 jaar en we zijn nu in de eerste ronde om te proberen voor een tweede. Ik slikte de pil niet maar omdat we toch twijfelden heb ik drie dagen de pil geslikt. Vervolgens toch gestopt ivm migraineaanvallen en onttrekkingsbloeding begon op 18 augustus. Het stopte met bloeden rond 24 augustus. Ik volg mn menstruatie in een app maar goed dat kan nu volgens mij niet meer. Ik heb toen op 1 september deze ovulatietest gedaan. Eerste keer dat ik dit doe en de dagen erna werd het steeds lichter dus ik heb het idee dat mijn ovulatie rond 1 september was. Ik heb seks gehad op 28 aug, 30 aug, nacht van 31 aug op 1 sept en op 2 september.
Wat denken jullie? Is er een grote kans of heb ik het helemaal mis?

Please help want poepoe dat wachtbankje is niet uit te houden..
 
De bovenste foto is geen ovulatie. De streep moet net zo donker zijn als de gewone streep of nog donkerder. 
 
Nee ik weet dat dit geen ovulatie is maar de dagen erna is het streepje steeds lichter geworden. Ik dacht hierdoor te weten en door de app dat ergens in deze dagen mijn ovulatie is geweest. Klopt dit?
 
Zo'n app vind ik zelf niet betrouwbaar. Je lichaam doet toch zijn eigen 'ding' heb ik nu ontdekt. 
Ik ben al bijna 50dagen niet meer ongesteld geweest. En moest twee weken geleden mijn ovulatie gehad hebben.... deze week getest en het was dus deze week. Je lichaam geeft het zelf aan. Dikkere afscheiding en vaak wat krampen onderin de buik. 
 
Ik heb nog nooit 2 streepjes gehad die evdn donker waren! Je moet gewoon kijken vanaf wanneer het afloopt, dan is je eisprong geweest 
 
Terug
Bovenaan