Zwanger

Hii allemaal,

Woensdag 15 september heb ik een positieve zwangerschapstest gehad. Had al wel eerder getest, maar deze waren negatief. NU zooo blij en onwerkelijk nog.

Dat betekend dat ik mei 2022 uitgerekend ben, als alles goed mag gaan. Ik heb woensdag 6 oktober mijn eerste echo, kon helaas niet eerder.

Nu even een vraagje. Het maakt mij onzeker om dingen te lezen waar iedereen last van heeft. Ik heb dus alleen soms een zeurende pijn in mijn onderbuik, soort krampen. Alsof mijn menstruatie begint zeg maar. Dit heb ik niet de hele dag door. Het is met vlagen. En gevoelige borsten, maar ook niet extreem.

Hadden jullie ook nergens last van aan het begin?
 
Hi! Gefeliciteerd! Ik weet sinds 12-9 dat ik zwanger ben. Toen ik de test zag moest ik heel erg huilen omdat ik blij maar ook een soort verdrietig was?! Als in: einde van een tijdperk alleen maar aan jezelf denken. Inmiddels ben ik wel wat gewend aan het idee ?.
Ik had 2 dagen ná mijn ovulatie al klachten. Mega snel!
T begon met een zeurende menstruatie achtige buikpijn, veel plassen, misselijk.
Inmiddels valt de buikpijn nu wel mee. Komt en gaat, misselijk ben ik alleen als ik koffie drink (doe ik nu niet meer) en als ik hele zware parfum of rook ruik. En veel plassen!!
 
Hier 2 jongens. Met de 1e de eerste 8 weken nergens last van en met de 2e vanaf begin al. Dus zegt helemaal niks. Ik had met de 1e de eerste echo ook pas met 13.6 weken omdat ik niet door had zwanger te zijn en ik heel onregelmatig was. Dus kwaaltjes zeggen niks
 
Hier echt de eerste 16 weken amper ergens last van gehad op moeilijke stoelgang na maar daar ben ik bekend mee dus het is niet heel gek hoor. Ben inmiddels 34 weken en last van van alles dus geniet nog even van de rust zou ik zeggen, de kwaaltjes haal je wel in.
 
Ahhh zo leuk. Jullie ook gefeliciteerd ?Hahaha die snap ik heel goed, had ik ook wel hoor. Shit nu gaat er toch een hele hoop veranderen haha.
Die zeurende buikpijn die heb ik wel, en de ene dag veel erger als de andere dag. Vandaag zeurt het bijvoorbeeld een hele dag. Maar voor de rest dus geen klachten.
Geniet van je zwangerschap ?

Haha stelt me toch gerust. Het is ook bij iedereen anders, maar misselijk hoor je dus echt wel vaak en dan ga ik dus toch twijfelen, gek he.
 
[quote quote=10487962]Hier echt de eerste 16 weken amper ergens last van gehad op moeilijke stoelgang na maar daar ben ik bekend mee dus het is niet heel gek hoor. Ben inmiddels 34 weken en last van van alles dus geniet nog even van de rust zou ik zeggen, de kwaaltjes haal je wel in.[/quote]Hahaha ohh nee ? dan hou ik mn mond en geniet ik hier gwn van.
 
Gefeliciteerd. Geen kwaaltjes maakt je niet minder zwanger hoor haha. Ik had helemaal nergens last van. Soms de menstruatie kramp waardoor ik dacht dat de menstruatie er toch echt aan kwam. Soms ook ineens duizelig. Daardoor een test gedaan die positief bleek. Later in het 1e trimester wat moe. Ik maakte veel uren op werk en dat in combi met zwanger zijn pfff.. Heel spannend je 1e echo in oktober. Alle goeds ?❤️
 
[quote quote=10487980]Gefeliciteerd. Geen kwaaltjes maakt je niet minder zwanger hoor haha. Ik had helemaal nergens last van. Soms de menstruatie kramp waardoor ik dacht dat de menstruatie er toch echt aan kwam. Soms ook ineens duizelig. Daardoor een test gedaan die positief bleek. Later in het 1e trimester wat moe. Ik maakte veel uren op werk en dat in combi met zwanger zijn pfff.. Heel spannend je 1e echo in oktober. Alle goeds ?❤️[/quote]Dankjewel voor je berichtje, stelt mij gerust ?
Doe menstruatiepijn/kramp heb ik dan wel. Heb deze week ook vakantie, dus ben ook heel benieuwd hoe het volgende week is, als ik weer moet werken. Kijken of ik dan iets merk.
Jaaa ben er nu al zenuwachtig voor?
Dankjewel ?
 
Terug
Bovenaan