Zwanger?

<p>Hallo allemaal,</p><p>vandaag was mijn tweede nod dag. Vanmiddag een early Etos test gedaan en deze gaf een duidelijk streepje. Niet zo fel als de controle streep maar hoefde ook niet te zoeken.<br />helaas lukt het mij niet om een foto toe te voegen.</p><p>Ik wil blij zijn maar ben bang dat de uitslag niet klopt aangezien ik een ongesteldheids gevoel heb onderin mijn buik. Vorige maand werd ik op de derde nod dag ongesteld. Echter had ik toen wel een negatieve test alleen die was 25mIU/ml en deze is 10 mUI/ml.</p><p>iemand ervaring of iemand die me wat geruster kan stellen? Ben bang dat de test niet klopt.</p>
 
Rond mijn zwangerschapstest had ik ik ook een ongesteldheids gevoel, en dat hield ook een paar dagen aan,dat blijkt dus normaal te zijn. Als de test positief is, lijkt mij dat een reden om blij te zijn! Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd
 
Ik vind zelf de action test her beste. Die gaf de meest duidelijke streep! Maar ik denk na je nod als hij al positief is en de vorige keer na je nod negatief, dat je niet ongesteld gaat worden. Je kan ook zo'n digitale clearblue doen, dan is het 100% duidelijk
 
Toen ik een positieve zwangerschapstest in handen had heb ik echt een dikke 5/6 weken hele heftige menstruatie krampen gehad. Soms zo heftig dat ik echt in elkaar dook om ze op te vangen. Nu een heel vrolijk en gezond meisje van 13 weken in de box liggen. Wat hierboven ook gezegd word, voor je eigen gevoel nog een digitale test van clearblue doen met weken indicator. ?
 
Een ongesteldheidsgevoel is volkomen normaal als je pril zwanger bent, maar uiteraard wel verwarrend. Die test zou echt geen zwangerschapshormoon hebben opgespoord als het niet in je lijf zat, en dat betekent dat je zwanger bent. Helaas is dat natuurlijk geen garantie op een goede afloop, maar voorlopig ben je dus echt zwanger, gefeliciteerd!
Je kan verder testen als je het gevoel geeft dat je meer zekerheid daarvan krijgt, maar in principe hoeft dat niet, een positieve test is genoeg (maar ik heb vandaag ook positief getest -en meteen een tweede test erbij gepakt omdat ik het niet geloofde- en denk wel dat er in de komende dagen/weken tot de eerste echo ofzo nog wel meer testjes gebruikt zullen gaan worden, ook al zeg ik nu dat 1 test genoeg is.)
 
Bedankt voor jullie reacties.
Stelt me wel wat geruster allemaal maar denk dat ik nog wel even een clearblue ga halen.
ElsieJoy jij ook al gefeliciteerd dan. Wat leuk dat we dan een beetje gelijk lopen. Wat een spanning geeft dit ook. Dacht dat de wacht weken lastig waren maar zo een test is ook wel lastig te geloven.
 
 
Ook ik heb vandaag mijn 2e NOD dag en al een paar dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden en voel me erg opgeblazen. Gezien mijn man nu in het buitenland zit, wil ik pas vrijdag testen als hij terug is, ik wil dit gewoon graag samen doen. Maar ik zit zooooo in spanning, ben steeds bang dat m'n menstruatie ineens toch komt en ik ben wel vaker ineens 3 dagen te laat ongesteld dus tja.. het kan zomaar. Ik heb al 2 dochters maar ik herken dit symptoom bij die zwangerschappen niet meer. Zo spannend!!!

Maar een positieve test is positief toch???? Gefeliciteerd hoor!!!! Hopelijk bij mij hetzelfde over 2 dagen ;)
 
Terug
Bovenaan