Zwanger????

Hey hey

Ik ben een trotse mama van 1 zoontje van 7 maanden. Nu zitten wij nog niet echt op een tweede te wachten ivm financien… ik ben nu ongeveer 3 weken geleden ongesteld geweest maar heb al 1 week last van hele erge krampjes in mijn onderbuik en mega misselijk. Dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Kan iemand mij hiermee helpen? Kan ik zwanger zijn en kan je dat al zo vroeg merken of zijn dit voor krampen van de menstruatie die misschien komt?

Kan beiden

Afwachten of doorzet en anders gewoon testen

Het is 9 maanden ontzwageren he

Met de 1e voelde ik me na 15 maanden pas weer mezelf dus vergis je daar ook niet in

Je weet het antwoord op deze vraag gewoon eigenlijk niet, niemand haha. :) Ben je al een paar maanden regelmatig qua cyclus en heb je normaal geen klachten een week voor je ongesteldheid? Gebruiken jullie wel of geen bescherming? Dan kun je miss iets meer een richting op denken van de kans is dan wat groter dat...wel of juist niet. Maar het blijft natuurlijk afwachten!

Waarom doe je geen early test?
Zodra je klachten ervaart zijn de hormonen meetbaar voor een dergelijke test. Dan weet je iets. Kun je altijd nog, als je echt over tijd gaat een gewone test doen.

Terug
Bovenaan