Zwanger?

<p>Goedemiddag!!</p><p>Mijn dochter is onderhand bijna 3 en mijn vriend en ik willen voor een tweede gaan. Spiraal is er al uit gehaald. Nu heb ik vorige week maandag mijn eisprong gehad. Gister een test alvast gedaan aangezien ik zooo nieuwsgierig ben altijd. Deze was licht positief. Vanochtend weer een test gedaan, wat donkerder positief! Ik heb ook echt al klachten zoals buik en borstenpijn, misselijk, moe, duizelig en ga zo maar door. Echter twijfel ik nogsteeds of de test zegmaar echt positief is aangezien het pas na afleestijd zo werd. Maar aan de andere kant had ik precies hetzelfde met mijn dochter. Ook heel vroeg al positieve testen na afleestijd. Help a girl out ?. Ben zo onzeker hierin! Sowieso ga ik morgen weer een test met ochtendurine doen. </p>
 
Zelf geen ervaring mee maar ze zeggen wel eens dat buiten de tijd positief een indrooglijntje kan zijn zeg maar. Al is bij mij een negatieve test altijd heel wit gebleven, hoe lang ik ook wachtte haha. Afwachten dus helaas. Ik duim voor je dat het raak is!
 
Terug
Bovenaan