Zwanger?

<p>Goedemorgen allemaal, </p><p>Op dit moment lijk ik zwanger te zijn (positieve zwangerschapstest). Ikzelf zit alleen nog vol ongeloof. Op 8-11 een negatieve ovulatietest, geen streepje te zien, en dus gemeenschap gehad. Echter op 9-11 een knal streep. Dus voor de zekerheid een morning after pil genomen. <br />Op 19-11 was de verwachtte menstruatie, maar die kwam niet. Heb op dit moment ook antibiotica voor longontsteking, dus dacht dan heeft dit invloed op de menstruatie. Tot ik vanochtend een test deed, deze is dus licht positief, en bijna een week overtijd. </p><p>Is het dan wel goed dat deze licht positief is, in plaats van knal positief? Ik post hieronder een foto. Side note: Het kindje is ontzettend welkom en geliefd bij mij en mijn partner! </p>
 
Jaa je bent echt zwanger! Gefeliciteerd! ? Je bent tot meerdere (echt tot zeker wel 5) dagen vóór de ovulatie vruchtbaar. Dus een test doen en dan seks hebben als er geen streep te zien is, is totaal niet betrouwbaar hihi ? gelukkig is het kindje wel geliefd door jou en je partner ? veel geluk!
 
Spannend! En gefeliciteerd ?
Wat betreft de test, dat deze geen knaltest is (maar wel heel duidelijk hoor, veel mensen hebben een veel lichtere streep..), is logisch. Als je ovulatietest op 9-11 positief was, was je eisprong waarschijnlijk 10-11 of zelfs de dag erna. Als je daar 14 dagen bij optelt, kom je uit op 23-11/24-11 . Dus dan zou je vandaag net 1 of 2 dagen overtijd zijn. Dan is zo'n streep heel normaal!
Nogmaals, gefeliciteerd! 
 
Ik snap dan je zin over de morning after pil niet... Die heb je wel genomen? Maar nu is een zwangerschap toch doorgezet en welkom? Geen kritiek, maar begrijp niet wat er nu is gebeurd ;)
 
Terug
Bovenaan