Zwanger

<p>Mij vriendin is 5 weken zwanger en ze heeft 2 dagen bloed verloren zonder buikpijn en stolsels en haar test gaf opeens maar 1 streepje haar verloskundige zei dat ze aankomende week nog is moest testen ? Bij wie is dit herkenbaar</p>

Klinkt als een miskraam :) sorry, is niet wat je wilt horen natuurlijk, maar ja. Ik testte ook 1x na ongeveer een week/anderhalve week weer negatief na een positieve test... vroege miskraam. Het HCG is dan blijkbaar al zo ver gezakt, dat een test het niet meer detecteert. Dat nogmaals testen over een paar dagen is om er zeker van te zijn. Maar eerst positief en dan (meermalen) negatief in combinatie met bloedverlies, is echt bijna zeker dat het niet goed zit ❤

Klinkt inderdaad als een vroege miskraam, helaas... Na een positieve test, verwacht je dat deze alleen maar op zal lopen en dus donkerder wordt. En dat in combinatie met bloed, klinkt het helaas niet zo positief.. Je zou nog eens met dezelfde test kunnen testen, dat geeft meer duidelijkheid. Met 5 weken verwacht je wel echt een duidelijk positieve test, zeker als je al een positieve test in handen hebt gehad.
Een vriendin van mij heeft hetzelfde gehad. Positieve test, paar dagen later beetje bloedverlies en toen aflopende testen. Bleek inderdaad een miskraam met heel weinig bloedverlies.
Succes. 

Terug
Bovenaan