Zwanger??

<p>Beste Dames,<br /><br />Ik heb een beetje een rare vraag. <br />Ik ben aan de pil, nooit daarmee een doorbraakbloeding gehad oid. 9 februari was ik ongesteld, verliep normaal. Echter na 15 dagen (24-2) kreeg ik 8 dagen lang bloedverlies. Althans oud bloed, niet een typische menstruatie. Zondag is het helemaal gestopt en sindsdien verlies ik geen bloed meer. <br /><br /></p><p>Ik kreeg een melding via mijn Period Tracker dat ik 3 dagen te laat ben. Zou normaal gesproken 7-3 ongesteld moeten worden, maar had dit echter niet verwacht gezien ik een tussenbloeding had. Toch heb ik voor de zekerheid een testje laten doen en ik zie heel vaag iets zitten. Of ik zie het verkeerd.</p><p>Zie hiervoor de foto! <br /><br /></p><p>Wat is jullie advies in mijn situatie?</p><p> </p><p>Met vriendelijke groet,</p><p>Pat.</p>

Als je gewoon de pil slikt zoals zou moeten dan heb je niks aan die period tracker. Je krijgt dan namelijk gewoon in je stopweek een onttrekkingsbloeding en dat is geen echte menstruatie. Ik weet niet of je de pil doorslikt? Want dan kan je idd weleens een doorbraakbloeding hebben. Als je hem gewoon trouw slikt is de kans op zwangerschap echt minder dan 1%.
Ik zie op de test ook geen streepje dus zou sowieso zeggen dat die test negatief is.

Ik zie geen streepje hoor.

Je hebt in je stopweek een onttrekkingsbloeding, maar dit is geen echte menstruatie.
Ik begrijp dan ook niet zo goed wat je met die app moet, want je kunt je cyclus niet monitoren als je geen echte cyclus hebt. Want daar zorgt de pil juist voor.
Sowieso kun je geloof ik altijd een tussentijdse bloeding hebben als je de pil slikt, ook al heb je dat nooit eerder gehad.

Dat is een negatieve test. 
Je krijgt een ontrekkingsbloeding in de stopweek van je pil. Daar heb je geen periodtracker voor nodig (ook met een eisprong is dit overigens geen betrouwbare methode). En je kan na lang doorslikken best ineens een keer een tussentijdse bloeding krijgen. De kans is in elk geval heel erg klein dat je zwanger kunt worden. 
Als je blijft twijfelen, doe over een weekje nog eens een test. Maar deze is niks op te zien hoor.

Beste Dames, 

alleereest dank voor jullie reacties ❤️
uiteraard kon ik niet wachten en heb ik toch maar nog een keer getest, en zie ik toch een lichte streep...

https://ibb.co/QcsXV4n

Enige wat je kunt doen als je ervan overtuigd bent een streepje te zien is een dag of 2/3 wachten en nog eens testen met ochtend urine. HCG verdubbelt in die paar dagen. Dan zou de streep duidelijker moeten worden. 
Of langs de HA gaan voor een bloedtest als je echt twijfelt. 

Terug
Bovenaan