Zwanger?

<p>Hey lieve meiden, <br /><br /></p><p>ik ben mij helemaal suf aan het lezen op het forum en wil toch even jullie mening/ervaring omtrent mijn situatie! <br /><br />ik voel mij al een tijd niet helemaal lekker. Vage buikklachten in de onderbuik. Het gevoel alsof er iets in de weg zit. Ook ben ik vermoeider dan normaal en vooral in de avonden misselijk. <br /><br />zaterdag heb ik een Clear blue (ultra vroeg) test gedaan. Deze gaf een vaag streepje, deze werd later een dun blauw penstreepje. Wat dus een positieve uitslag betekend…</p><p>Die zelfde middag had ik bloedverlies. Het bloedverlies is nu al 2 dagen aanwezig maar wel veel minder als mijn normale mensturaties. Ook zou het betekenen dat mijn cyclus  dan nu maar 26 dagen is geweest. <br />normaal is mijn cyclus en zijn mijn menstruaties altijd heel gelijk. Deze lijkt zo veel anders dan normaal.</p><p>nu heb ik zojuist (avond) nogmaals een test gedaan (etos) deze was echter negatief. Vandaag had mijn menstruatie eigelijk moeten beginnen.</p><p>Wat denken jullie en wat kan ik het beste hierna doen? Morgen vroeg nog een keer testen? <br /><br /></p><p>liefs!</p><p> </p>
 
Het kan dat je cyclus een keer afwijkt!
Ik heb vaak gelezen dat vrouwen bloedingen hebben en toch zwanger bleken te zijn.

Kijk hoelang bloeding aanhoudt, zet het door of niet? Doe dan een test NA je NOD. Sommige testen zijn gevoeliger voor hcg dan anderen dus wellicht kan het ook daaraan liggen

Dit is vaak de reden dat men zegt niet te vroeg te testen omdat mocht het toch fout gaan dat je dan ervan uit gaat dat het gewoon je menstruatie is i.p.v miskraam.

Maar ik hoop toch het eerste. En dat ik je toch kan feliciteren!
 
Terug
Bovenaan