Zwanger ?

Ik zie wel een licht streepje. Wanneer zou je nod wezen? Misschien iets te vroeg getest?Anders over paar dagen nogmaals testen!
 
[quote quote=10553866]Ik zie wel een licht streepje. Wanneer zou je nod wezen? Misschien iets te vroeg getest?Anders over paar dagen nogmaals testen![/quote]Mijn nod zou als het goed is 17 mei zijn. Het was ook geen ochtendurine. Maarja ik was gewoon erg benieuwd, kon het niet laten.? Test sowieso volgende week nog een keer.
 
Ik zou het nog even afwachten dan. 9 dagen testen voor je nod is wel heel vroeg eerlijk gezegd?
Ben benieuwd naar volgende week.! ??Dat er dan volgende week ook een mooi streepje komt te staan!
 
Ik zou het inderdaad over een week weer proberen. Positief staat er een plusje. Ik zie alleen een streep, dat zegt nog niets.

Ik hoop het wel voor je!
 
[quote quote=10553877]Ik zou het inderdaad over een week weer proberen. Positief staat er een plusje. Ik zie alleen een streep, dat zegt nog niets.

Ik hoop het wel voor je![/quote]Deze test gaf of een streepje of een leeg vlak. Volgens gebruiksaanwijzing moet dit dus zwanger zijn. Volgende week nog een keer testen sowieso!
 
Terug
Bovenaan