Zwanger

Hai meiden,

Ik ben der vandaag achter gekomen na 1,5 jaar proberen dat ik eindelijk zwanger ben ik kan over 3 weken naar de verloskundige, wanneer vertelde jullie aan mensen dat jullie zwanger waren, en wat zijn echt dingen wat je moet hebben voor de baby straks ik kan niet wachten!!
 
Wat leuk!! Gefeliciteerd!! Nou ik heb het mijn moeder en “bonusvader” een paar uurtjes na de test verteld haha….. maar collega’s/vrienden en verdere familie na de 12 weken echo destijds. Ik zeg altijd; vertel het de mensen met wie je het ook zou delen als t niet goed zou gaan.. super spannend voor je en t is zo leuk om straks te gaan delen :)
 
[quote quote=10565802]Hoi meiden 
Toch een vraagje...
Ik heb sinds kort gele korstjes op mijn tepels erg raar nu heb ik zoogcompressen besteld, ben niet zwanger maar heeft het dan ook nut nu doen afentoe mijn borsten pijn en beginnen te steken groetjes Jana PS .. iemand tips?
 
 
 [/quote]Misschien even een eigen topic hierover openen?
 
Allereerst, van harte gefeliciteerd!!! Wat geweldig nieuws!
Wij deelde het eigenlijk meteen met onze ouders en met goede vrienden van ons, rond de 12 weken met de rest. Was super leuk om weer te mogen delen, dit is onze 3e zwangerschap, tweede kindje, helaas hiervoor een vroege miskraam gehad.

Must have voor baby? Sowieso een aardige voorraad hydrofiele doeken en rompertjes. Daar kan je bijna niet genoeg van hebben. Iets waar ik zelf baat bij heb gehad: een knuffel met muziekdoosje erin. Zelf heb ik voor zowel m'n dreumes als voor de kleine die binnenkort gaat komen een knuffel van Flow Amsterdam. Zit een hartslag geluid in, muziekje, regen geluid en timer. Ik gebruik het nog steeds voor m'n dreumes, die valt er rustig mee in slaap.
Nogmaals gefeliciteerd!
 
Ik vertelde het met 9 en halve week aan ouders broers en zussen en bij 11 en halve week na de termijn echo aan de rest.

Qua aankopen kun je nog even rustig aandoen, heb je nog tijd zat voor! eerst maar de onderzoeken ondergaan
 
Ik zou qua aankopen persoonlijk wachten tot je een goede termijnecho hebt gehad, helaas kan het zo pril in de zwangerschap ook nog misgaan (wil verder je blijdschap niet bederven)
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap 
Ik heb het bij de eerste tweede en derde met 12 weken gezegd de vierde met 7 weken omdat het een nakomertje was en ik mijn rot schrok omdat ik aan de pil was en al oudere dochters had dus moest het gewoon kwijt aan iedereen ?
 
Terug
Bovenaan