Zwanger

Mijn man heeft nu 2 weken vakantie opgenomen. Nu ben ik vandaag uitgerekend maar er is nog geen baby in zicht. Het liefste zou die nu zijn geboorteverlof in gaan zetten maar mag dat zolang de kleine niet geboren is? Houdt wel in dat ie dan korter de tijd heeft zodra ze is geboren maar dat weten we.

Je hebt zwz de 1e week gelijk na de geboorte. Maar je hebt een aanvullend verlof van 5 weken. Die mag je vrij opnemen. Dacht misschien dat we dat die dan konden inzetten.  Dat was meer de vraag
Waarom doen mensen op dit forum soms net alsof je echt oerdom bent terwijl je gewoon een vraag hebt. Reageer dan lekker niet. Komt echt kwetsend over soms

Jij stelt een vraag en ik geef antwoord, als het antwoord je niet bevalt dan is dat zo, zegt meer over jou dan over mij

Ja omdat het een oerdomme vraag is misschien, geboorteverlof zet je in na de bevalling. Ouderschapsverlof zet je in de eerste 8? jaar van de kindje in. Zo te zien aan je gebruikersnaam hebben jullie meerdere kinderen, dus als hij nog ouderschapsverlof hebt kan je man dat inzetten.

Vaderschapsverlof is die 5 weken aansluitend op het geboorteverlof, die zet je dus in als je baby is geboren en niet er voor

Bcw was niet op jouw gericht. 
Mommyfaye belachelijke reactie. Je hebt geen idee hoe oud de rest is en het veranderd best vaak anders vroeg ik het niet he. Als je niet anders kunt dan zulke domme reactie geven hou dan gewoon je mond. Gaat weer nergens over als ik gewoon iets vraag denk 

Terug
Bovenaan