Zwanger?

Oke, inmiddels zijn mijn man en ik 2 jaar bezig om ons 2e kindje te krijgen.

Nu ben ik begin juli 2 weken naar Zuid frankrjjk geweest en was ik daar 1.5 week overtijd. Met 2 positive zwangerschapstesten hoopte ik dit maal op goed nieuws. ( ik heb nml 3 miskramen gehad in 2 jaar tijd).
Toch bij thuis komst ( nog steeds 1,5 week overtijd) kreeg ik een bloeding, minder dan normaal maar dit hield wel 4 dagen stand. Ik was dus in de veronderstelling ongesteld te zijn geworden.

Gisteravond had ik een onderbuik gevoel en bepaalde zwangershapshormonen waarbij ik begon te twijfelen, ik had geen ZW test meer in huis dus gekozen voor een oVulatie om te zien wat ik voelde wellicht een eiersprong was ( onregelmatig ongesteld, net 3 dagen klaar met ongesteldheid nu al eiersprong?). Wel een heel vroege eiersprong maargoed. Ik teste en deze teste positief.

Ik begon weer te twijfelen nu heb ik vanmorgen een ZW test gekocht en getest. Binnen 5 min zag ik 2 streepjes, wel licht vind ik maar bij mijn 1e zwangerschap had ik ook geen knal testen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en wellicht succesverhalen wilt en kan delen? Ik heb foto van de ZW test van vanmorgen indien gewenst.
 
Hey! Allereerst wat vervelend dat het nog zo onduidelijk voor je is. Ik hoop dat het goed zit maar niemand hier kan dat echt zeggen. Of je bent zwanger en die bloeding was vals alarm, of je hebt idd een vroege miskraam gehad en je hebt nog rest hcg in je lichaam wat heel gebruikelijk is.

Heb je al contact gehad met een verloskundige? Je kan in elk geval kijken of de clearblue testen met week indicatoren mooi oplopen en anders zal je eventueel met bloedtesten of pas bij de echo erachter komen of er nog iets zit of niet.
 
Kan 2 kanten opgaan. 
Het kan zijn dat je nog veel hcg hebt maar al wel een mk hebt gehad 
Het kan ook zijn dat je gezond zwanger bent
Ik zou hcg laten prikken bij de huisarts. Ook om een bbz uit te sluiten
 
Ik heb vandaag inderdaad bliedgeprikt om te zien of het HCG aanwezig is en of dit meer wordt na volgende week nog eens te hebben bloed geprikt, tevens testen ze ook op ren BZ. Dus blijft spannend..
 
 
Terug
Bovenaan