Nou dames!
Het is eindelijk zo. Ik deed vanmorgen een test, want ik moest vandaag ongesteld worden.
Ik heb heel nonchalant de test op de grond gelegd en ik wilde van de wc af gaan was dat ding na 5 seconden al een dikke vette + (die heb ik nog nooit zo overduidelijk gezien de afgelopen tijden sinds mijn miskraam).
Ik kan het niet geloven. Hoe het kan weet ik niet maar het is een wonder.
Ik had in oktober namelijk een afspraak met de fertiliteitsarts.
Nu zit ik met een nou ja niet probleem maar een uitdaging.
Ik heb een kitten geadopteerd uit Griekenland en die heten wij maandag welkom.
Nu is het zo dat we sinds kort in een super mooie studio wonen in Utrecht, maar het is niet erg groot. Ongeveer 43 M2.
Hebben jullie tips? Er zit wel gelukkig een scheidingswand tussen de woonkamer en slaap gedeelte, die hebben we er zelf ingemaakt.
Nu zag ik al inklap bare ledikanten etc. Maar hebben jullie nog tips of trics? Of is mijn avontuur onmogelijk.
Alles te gelijk, kitten, baby whaah!
Liefs
Bootje
Het is eindelijk zo. Ik deed vanmorgen een test, want ik moest vandaag ongesteld worden.
Ik heb heel nonchalant de test op de grond gelegd en ik wilde van de wc af gaan was dat ding na 5 seconden al een dikke vette + (die heb ik nog nooit zo overduidelijk gezien de afgelopen tijden sinds mijn miskraam).
Ik kan het niet geloven. Hoe het kan weet ik niet maar het is een wonder.
Ik had in oktober namelijk een afspraak met de fertiliteitsarts.
Nu zit ik met een nou ja niet probleem maar een uitdaging.
Ik heb een kitten geadopteerd uit Griekenland en die heten wij maandag welkom.
Nu is het zo dat we sinds kort in een super mooie studio wonen in Utrecht, maar het is niet erg groot. Ongeveer 43 M2.
Hebben jullie tips? Er zit wel gelukkig een scheidingswand tussen de woonkamer en slaap gedeelte, die hebben we er zelf ingemaakt.
Nu zag ik al inklap bare ledikanten etc. Maar hebben jullie nog tips of trics? Of is mijn avontuur onmogelijk.
Alles te gelijk, kitten, baby whaah!
Liefs
Bootje