Zwanger

Nou dames!

Het is eindelijk zo. Ik deed vanmorgen een test, want ik moest vandaag ongesteld worden.
Ik heb heel nonchalant de test op de grond gelegd en ik wilde van de wc af gaan was dat ding na 5 seconden al een dikke vette + (die heb ik nog nooit zo overduidelijk gezien de afgelopen tijden sinds mijn miskraam).

Ik kan het niet geloven. Hoe het kan weet ik niet maar het is een wonder.

Ik had in oktober namelijk een afspraak met de fertiliteitsarts.

Nu zit ik met een nou ja niet probleem maar een uitdaging.
Ik heb een kitten geadopteerd uit Griekenland en die heten wij maandag welkom.

Nu is het zo dat we sinds kort in een super mooie studio wonen in Utrecht, maar het is niet erg groot. Ongeveer 43 M2.

Hebben jullie tips? Er zit wel gelukkig een scheidingswand tussen de woonkamer en slaap gedeelte, die hebben we er zelf ingemaakt.

Nu zag ik al inklap bare ledikanten etc. Maar hebben jullie nog tips of trics? Of is mijn avontuur onmogelijk.

Alles te gelijk, kitten, baby whaah!

Liefs
Bootje

Je snapt dat je baby er nu niet gelijk is he ? dus je hebt nog 8 maanden om te wennen aan je kitten en in huis te kijken wat voor oplossingen er mogelijk zijn en rustig rond te kijken

Babybadje kan ook opvouwbaar/ opblaasbaar gewoon op de eettafel aankleedkussen ernaast. Commode niet echt noodzakelijk op die manier.
Speelgoed en knuffels zijn pas na een paar maanden nodig. Bij de geboorte doet de baby daar nog niks mee.
Hemeltje om wieg voor privacy. Maar let er wel op dat de baby ook genoeg daglicht moet krijgen, zelfs tijdens slapen. Dik+ doorschijnend gordijn dus, voor beide opties.
Baby's nemen nog niet veel ruimte in, pas als ze beginnen te kruipen wordt het wat krapper.

Gefeliciteerd!
Op Pinterest kun je veel slimme ideeen vinden voor kleine ruimtes.
We hebben ook niet veel ruimte, dus het babietje ligt in zo'n klein wiegje op wielen dat we makkelijk kunnen verplaatsen tussen onze slaapkamer en de woonkamer. Er zijn ook babyboxen die iets kleiner zijn (90 bij 90 cm).
Stokke heeft idd een heel fijn opvouwbaar badje. We hebben met onze zoon in het begin vaak samen gedouched, een XL hydrofiel om hem heen voor de grip.
Je zou om ruimte in je kasten te maken van die vacuumzakken kunnen gebruiken. We hebben nu ook 6 van die plastic bakken met deksels die onder ons bed passen waar haar eerste kleertjes en dekentjes inzitten. En het is een mooi moment om nog eens door al jullie spullen te gaan en te kijken wat er weg of in de opslag kan.
Let er ook op dat je liever niet zelf de kattenbak verschoont ivm risico op toxoplasmose/listeria.
En Utrecht heeft heel veel leuke speeltuinen en kinderboerderijen waar je straks heen kunt, we ontdekken er nog steeds nieuwe, dus een tuin heb je de eerste paar jaren ook niet nodig.

Terug
Bovenaan