Zwanger???

Hi allemaal,

Ik heb een vraagje.

Ik ben ondertussen al 7 maanden aan het proberen zwanger te worden en iedere keer houd mijn lichaam me weer voor de gek. Nu heb ik deze maand weer iets waar ik normaal nooit last van heb.

Ik zit momenteel op 9 of 10 dpo en moet woensdag ongi worden. Normaal heb ik nu super veel zin in seks, maar dit keer totaal niet. Ben zo droog als de woestijn :$

Overige kwaaltjes wat te linken lan zijn aan een zwangerschap heb ik altijd dus daar kan ik me niet aan vastklammen. Ik heb vanochtend getest met action (normaal) en die was nega, maar het is ook nog vroeg.

Hebben meerdere mensen last gehad van extreme droogte en bleken zwanger te zijn? Of is dit meestal normaal als je ongi wordt? Ik vind mijn lichaam zoo raar en heb stiekem echt hoop dat het deze ronde wel gaat lukken.

Liefs een hoopvolle (hopelijk) bijna mama :)
 
Haai,
allereerst zal ik je meegeven om er niet teveel bezig mee te zijn en je lichaam het werk te laten doen maar ik weet dat dat lastig is hihi... weetje wnr je ong moet worden? Zoja als je dan 5 dagen overtijd ben zal ik dan opnieuw een test doen. Succes en ik zal duimen voor je
 
Terug
Bovenaan