Zwanger

Hoi allemaal.

Ik heb een vraagje

Ik kwam vorige week zaterdag erachter dat ik zwanger ben voelde me niet goed misselijk etc toen een test gedaan die positief was afgelopen woensdag ben ik bij de vk geweest en die zag niks op de inwendige echo uiteraard wou je graag weten hoelang je bent. Nu moet ik wachten tot dinsdag als de test dan nog positief is moet ik een afspraak maken voor 8 maart maar nu is mijn vraag ik had in de week van 6 februari bruine bloed verlies niet veel is dat dan een teken van een miskraam hoelang zou ik dan ongeveer zijn of zou er dan gewoon indd niks zijn.

Alvast bedankt voor de reacties

Dat is wel erg vroeg al een paar dagen na de positieve test al naar de verloskundige.
Ik denk dat je niet ongerust hoeft te zijn dat het gewoon nog veel te vroeg was voor een echo.
En bruin verlies kan nog van in innesteling zijn is oud bloed.
Gefeliciteerd met je zwangerschap 

Ja, het bloedverlies kan ook de innestelingsbloeding zijn geweest. Dat is dan ongeveer bij 3 wk zwangerschap. Maar daar kan wel een week tijdsverschil tussen zitten (5 tot 17 dagen na eisprong).... dus idd, de sex en menstruatie zijn makkelijker om mee te rekenen.

Ja dat klopt ze zeiden ook of we zien niks dat je het te snel weet of we zien een kleintje maar er was nog helemaal niks te zien wel had ik een hele volle blaas. Ze zei ook dat ik as dinsdag weer moet testen als hij dan nog positief is en ik ben nog niet ongesteld geworden dan moet ik voor 8 maart een nieuwe afspraak maken. 
Maar ze had het ook over een miskraam dat dat die bloeding miss geweest is maar dat lijkt me raar want was 12 feb erg misselijk en teste positief en nu nog steeds niet ongesteld. 

Dank je wel?

Als je 20 januari ongesteld bent geweest, dan zou je nu net op 4/5 weken zwangerschap zitten. Dan klopt het wel dat er nog niks te zien is. Dan zou ik me niet direct zorgen maken hoor. 
Wacht even de volgende echo af, en dan word je vast gerustgesteld. 

Ik had bij mijn middelste zwangerschap een innestellingsbloeding, op dag 14/15/16 na de eisprong wat oud bruin verlies. Daar is een gezonde dochter uit voort gekomen. Mijn vroege miskramen waren echt als ongesteld zijn. 

Overigens had ik met deze derde zwangerschap een echo met 5,5 week om een bbz uit te sluiten. Toen was er alleen een vruchtzakje met dooier te zien, geen embryootje. Een week later heel duidelijk. 
Als je nu nog onder 5 weken bent, is het echt normaal dat zelfs het vruchtzakje er nog niet is. 

Terug
Bovenaan