Zwanger

HoiiHoiii?.
Ik ben 6novemver gestopt met de pil en werd toen 9November ongesteld. Toen daarna werd ik pas 25 December ongesteld met een cyclus van 46!. Ik werd vanaf die dag niet meer ongesteld ik heb toen 15 Februarie een zwangerschap test gedaan (negatief), 2 maart weer een test gedaan POSITIEF!!!. Maar myn vraag is nu ik weet echt niet hoellang ik dus nu zwanger ben?
 
Gefeliciteerd!  Dat weten wij natuurlijk ook niet.
Het beste kun je even je vk bellen zodat die een echo afspraak kunnen inplannen   dat verteld je meer over hoelang je zwanger bent ?
 
Goed nieuws, dat kan je verloskundige exact bepalen a.d.v. de grote van de vrucht op een echo. Die geeft ook een zwangerschapsverklaring voor je werkgever. Welke nodig is om zwangerschapsverlof aan te vragen. 
Als je keus hebt uit meerdere verloskundigen in de omgeving, even kijken met wie je een goede klik hebt.
Gefeliciteerd!
 
Ik zou zeggen dat je nu ergens tussen de 4-6 weken zwanger bent. 15 feb nog negatief, dus toen zat je nog niet op 4 weken zwangerschap. En twee weken later wel positief, dus maximaal 6 weken :)
maar de vk zal het met een echo uiteraard precies bepalen 
 
Gefeliciteerd!! Je kan voor jezelf ook nog een zwangerschapstest doen met weken indicator dan heb je een beetje een idee hoever je bent :) 
 
HoiHoi dames !. Heel erg bedankt voor jullie reactie?.
ik heb vandaag echo gehad , en verschijnlijk heb ik een buitenbaarmoeder zwangerschap., ze konden niks op de echo zien ?. Ik moest opnieuw een zwangerschapstest doen daar en die was weer knallend positief. Ze hebben my door gestuurd naar het ziekenhuis om daar te laten bloedprikken ., morgen vroeg hoor ik meer. Als myn HCG waarden hoog is ., dan is het een buitenbaarmoeder zwangerschap., is het nog niet heel hoog dan ben ik nog heel Prill zwanger ., maar ik heb er geen goed gevoel bij .
 
Terug
Bovenaan