zwanger!!

Zoals sommige van jullie misschien al elders op het forum hebben kunnen lezen ben ik zwanger!!

Aangezien mijn uitgerekende datum 1 a 3 dagen in december zal zijn behoor ik tot het decemberforum. Maar helaas is het daar nog niet echt gezellig (druk). Ik hobbel nu dus nog even tussen het zwangerworden en het zwangerzijn forum in.

Ik vind het allemaal nog heel spannend en het is ook moeilijk te beseffen nog allemaal. Maar ja, jullie hebben vast ook nog aan het idee moeten wennen denk ik.
Je kijkt er zo naar uit! En als het dan zo ver is dan is het zo raar....maar ik ben wel van plan om er lekker van te gaan genieten. (kan ik nu nog makkelijk zeggen, want ik ben ook niet misselijk ofzo)

Liefs Debbie
 
Hé, hier ben je dus ook al te vinden. Leuk hoor. Ik hobbel ook nog steeds tussen de forums door, wordt bijna een dagtaak (hahahaha). Had nog een reactie op zwanger worden onder mijn stukje gezet.

Liefs Sas
 
hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap, ik kan je aanraden om te pendellen tussen de forums ivm de gezelligheid ed. heel informatief ook al die verschillende forums, ikzelf behoor tot het augustusforum, maar kom ook graag hier.

groetjes sandra 21+2
 
Terug
Bovenaan