zwanger?

Hallo dames,

Ik ben 17 maart een heel klein beetje bruin bloed verloren en sindsdien is er helemaal niks meer gekomen. Ik ben ook niet ongesteld geworden. Test afgelopen weekend was negatief. Ik heb 's avonds wel pijn in mijn onderbuik (voelt als ongesteld zijn...), maar ik ben het nog steeds niet!!! Ik ben normaal nooit overtijd!
Wie heeft dit ook meegemaakt?
Groetjes, Suzanne
 
Hoi Suzanne,

Toen ik vroeger nog een regelmatige cyclus had (de laatste jaren was ie helemaal door de war maar vroeger was ie altijd op tijd), toen was ik een keertje 12 dagen te laat. Ik heb toen twee tests gedaan die beide negatief waren. Ik had wel onbeschermde sex gehad en was anders nooit te laat. Toen ik wel ongesteld werd ging dat gepaard met zoveel pijn (veel erger dan anders). Ik weet nu nog steeds niet waar het aan gelegen heeft, maar vreemd was het wel.

Wacht nog eventjes af (dat is makkelijker gezegd dan gedaan) en anders test je strakjes nog eens, wie weet. Maar het hoeft niet perse zo te zijn.

groetjes, Jane
 
Kan een innestelingsbloeding zijn. De test kan ook niet meteen positief zijnn, wacht een paar weekjes en doe er dan nog 1.

EEn reactie op Jane/: die erge buikpijn kan natuurlijk een miskraam zijn geweest
 
Terug
Bovenaan